Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen!

Ik ben er al vroeg bij, moet om 8 uur de bus naar het ziekenhuis al hebben voor de sportarts.

Ik heb nog even genoten van het dagdraadje van gisterenavond, zie hoe de sfeer per avond kan verschillen!

Overschaduwd natuurlijk door het trieste nieuws van het volleymaatje van Jane.

Een dikke :sun: meis!

O ja, Lyts, ik zou idd verkeersregelaar zijn, heb ik bij het inlopen ook gedaan, maar ben toen, omdat het zo lekker ging en ik weer eens niet kon stoppen gewoon met de training meegegaan. Ik weet het, ik weet het. Ik krijg het regelmatig (ook hier) te horen. Ik neem mijn lijf niet serieus. Maar ik roep wel makkelijk, maar doe niet. Weer dat verslavingsgedrag.

Quilty as charged.

Nou niet te serieus op de vroege ochtend! Ik ga koffie en T zetten, er staat een grote mand met sportrepen en fruit klaar (mijn ontbijt, moeten jullie het ook maar mee doen).

Enne voor ik het vergeet:

Jen:

:musicnote::heart::moon::):present::musicnote::heart::moon::):present::musicnote::heart::moon::):present::musicnote::heart::moon::):present::musicnote::heart::moon::):present::musicnote::heart::moon::):present::musicnote::heart::moon::):present::musicnote::heart::moon::):present:

Gefeliciflapperd meiske!

DAGPACT:

Miranda

Lies

Gaat wel allen!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...