Spring naar bijdragen

s ochtens vroeg en ik zoek naar mijn sokken

Trijsje

Aanbevolen berichten

's Morgens vroeg en ik zoek naar mijn sokken

Poets mijn tanden en ik trek mijn kleren aan

Drink mijn koffie uit en dan ben ik vertrokken

't Is nu echt de hoogste tijd om maar te gaan

Ik heb zo veel goede herineringen aan alcohol..mag ik hier een luchtplaats crieeren voor deze ervaringen..en ze een waardig graf geven.

Ook al doet niemand er aan mee.. dan wordt t een blogg van mijnzins..

Bovenstaand refrein zong ik altijd met mijn vriendinnetje op weg naar de stad...of als we terug reiden om een uurtje of zes zeven....

vaak genoeg deden we spelletjes op de fiets..met onze ogendicht fietsen..leuk in de stad.." Den Haag" met al die mooie paaltjes...

Oei wat had ik vaak blauwe plekken als ik weer eens achter op zat...

Heerlijik vind ik deze gedachten..

Maar ik koester ze..daar ze een deel van wie ik zijn...ik ben trijsje ..met of zonder alcohol gewoon mij.

Wie heeft t niet gedaan..bandjes opnemen van de radio...ik heb ze nog liggen...met Eigen onzinnig dronken commentaar..heerlijk om naar te luisteren haha....

Graag schrijf ik hier mijn ervaringen leuk of niet...ik wil ze graag een plekje geven.

wat heb jij nog gedaan of niet.......oei ik ben zoooo stout geweest laters meer.

liefs trijsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

----------

De gedachte manifesteert zich in het woord,

het woord manifesteert zich in de daad,

de daad ontwikkelt zich tot een gewoonte,

en de gewoonte verhardt zich tot een karakter.

Sla dus acht op de gedachte en waar ze u brengt,

en laat haar voortkomen uit liefde

ontstaan uit begaanheid met alle wezens.

Zoals de schaduw het lichaam volgt,

zo worden wij wat we denken.

Alles wat een begin heeft,

heeft ook een einde.

Sluit daar vrede mee en alles komt goed.

----------------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem je plekje Trijs, is goed, doe ik ook! Mag ook gewoon op de dagdraad, maar kan me voorstellen dat je een eigen plekje zoekt. Ik lees je.

Heel herkenbaar trouwens, die bandjes. Ik heb ze ook nog ergens, verjaardagen, stomdronken, waar ik een heel slap verhaal ophang tegen mijn glas wodka.

Zó triest, lachwekkend bijna.

Luister ze maar veel, dan komt de stap voor jou voor het afzweren ook.

Of mss moet je wel een aantal keer flink tegen jezelf aanknallen, zoals bij mij is gebeurd en nog steeds gebeurd, ik ben nogal hardleers namelijk.

Ga goed lieverd!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hela Hola...

Runningliesje tanx..:heart:

ja we doen ons best...toch merk ik dat t mij moeilijk valt..het hele niet drinken. Iedereen hier is zo goed bezig...daarom krijg ik soms t gevoel niet mee te tellen..

Dan durf bijna ik niet te reageren..want ik drink nog soms...

Nou ja soms...ik doe mijn best...

De wisselwerking tussen besef ..gezondheid..eigenwil..toegave..en ooh ik ben zo goed in mezelf om te lullen..om toch een heerlijk koud drankje te kopen...

Wat ik ergens eerder heb gelezen..je zou maar verslaafd zijn..wat een doelwewust zijn..telkens maar weer.

moeten..proberen..scoren..volhouden...drinken..opstaan..neervallen..blauwe plekken..geld zoeken...overhalen..oplichten..smoesjes verzinnen..en heerlijk aangeschoten zijn..dronken zijn..dit laaste is niet leuk..maar dit komt er gelijk na.....haha..

en dan na de 100e x je sleutel niet kunnen vinden... ach..dit laaste is me gelukkig al lang niet meer overkomen...

maar vele verhalen kunnen volgen...in vreemde bedden..wakker worden in een ander land..auto of op het politie bureau..ja das t verhaal van een dronken droppie...

latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...