Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Altijd zal er een huis bestaan Open en van waarde Vergeet niet wie je bent en wie je altijd bent geweest een huis op rode aarde op milde aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 De rivier is oppermachtig Een waarachtig vrouwelijk dier En haar water glinstert prachtig Iedereen kijkt naar de rivier Transparant als water hun verlangen en hun hoop Hun oogopslag is net een open lade Transparant hun woede, kijk, je ziet het aan de loop Van de mannen en de vrouwen aan de kade Transparant de heupbeweging en de korte lach En voor één seconde voel ik Gods genade Transparant de lucht op deze hemelsblauwe dag Ah vandaag zullen we dansen aan de kade De rivier is oppermachtig Een waarachtig vrouwelijk dier En haar water glinstert prachtig Iedereen kijkt naar de rivier Vandaag liep ik hier eerder langs en zag ik de rivier En ik, ik kreeg de tranen in m'n ogen Als deze stad beweegt en leeft ontstaat het leven hier Bij de geparfumeerde oude stenen bogen Ik deed m'n ogen dicht en luisterde naar de rivier En in de verte de geluiden van de haven Als je me ooit begraven moet, begraaf me dan maar hier Bij de stemmen van de joden en de slaven De rivier is oppermachtig Een waarachtig vrouwelijk dier En haar water glinstert prachtig Iedereen kijkt naar de rivier... Tekst en muziek: Thé Lau More Sharing ServicesShare Share on twitter Share on facebook Share on hyves Share on email Mail Share on google Print Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 WONDERMOOI Altijd zou ik je willen zien zoals je daar nu staat in het lage herfstlicht met een blik die niets verraadt naakter dan je zonder kleren ooit zou kunnen zijn oog in oog met god weet wat, ver weg van fel venijn Je lange slanke vingertoppen tikken op mijn mouw je rookt en kijkt nu heel ver weg, maar ik blijf dicht bij jou vandaag is het een zware schaduw die ons samenbrengt weet dat ik je liefheb, weet dat ik je vertrouw De hemel geeft, de hemel neemt het komt zoals het komt de stem van ons protest is snel verstomd Jij bent wondermooi ik zie nu wat je ziet wondermooi zo vaak zie ik dat niet wondermooi en de hemel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Raak niet zat Hoeft ook niet Zo naar bed, morgen op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Zal ik het licht maar uitdoen voor vandaag? Zal wel weer een slapeloze nacht worden dus denk dat ik morgen het ontbijt ook wel klaar heb staan voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden