Spring naar bijdragen

Alcoholgeur!


Ikdrinknietveel

Aanbevolen berichten

Goeienavond,

Ik ben 17 jaar, maar mag echter niet drinken van mijn ouders,
Toch drink ik bij uitgaan altijd wel zoon 5 pilsjes,
Ik blijf dan altijd bij een vriend slapen, heel schaamtelijk,
Omdat mijn ouders het anders zouden ruiken.
Dus mijn vraag aan jullie, hoe kan ik NA het drinken van 5 pilsjes,
Het beste mijn alcoholgeur weghalen? Kauwgum? Pepermind? Red Bull? Pizza?

ALSJEBLIEFT HELP. Ik kan namelijk morgen bij een muziekfestival, nergens blijven slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste indrinknietveel,

De vraag die jij hier stelt hoort hier niet thuis! Als ik hier een antwoord op zou geven, dan ben ik a.h.w het drinken van alcohol aan het promoten! Want jouw vraag is hoe kan je drinken zonder dat bepaalde mensen het merken? Hier willen we juist NIET drinken of minder dan we deden!

Het enige wat ik je kan aanraden is toch in gesprek te gaan met je ouders! Ik weet niet hoeveel en hoevaak jij normaliter drinkt, maar 5 glazen is niet weinig!
Ik ben bang dat er geen forum is voor mensen met jouw vraag. Wellicht dat je door tips op internet nog wat kunt doen, maar m.i ruik je altijd naar alcohol als gedronken hebt!

Veel plezier bij het muziekfestival!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikdrinknietveel: ik sluit me aan bij Gem en ik wil eraan toevoegen 'hoe eerlijk en open ben je naar je ouders en naar jezelf, wie probeer je nu voor de gek te houden' Praat eerlijk met je ouders en probeer te overleggen wat wel of niet kan. Je ouders zijn bezorgd, mag dat ook andersom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Ikdrinknietveel,
Als ik dat zo lees, jongeman, dan kun je beter dat 'niet' in je nick name weglaten.
5 glazen bier op een avond is behoorlijk veel.
Als je geen alcoholgeur wil verspreiden, moet je geen alcohol drinken.
Zo simpel is dat. En het is nog stukken gezonder ook.
Ga eens met je ouders om tafel zitten. Wat jij daar achteroverslaat, is geen normaal drinken.
Misschien kun je er hulp bij inroepen. Nu kun je het tij nog keren, je bent nog jong.
Velen hier hebben er voor gekozen om niet meer te drinken.

Bovendien is dit forum bedoeld voor 18+.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eens wodka proberen i.p.v. bier...

En gelijk springt iedereen op zo een vraag hahahaha ... die jongen experimenteert met alcohol en drugs op die leeftijd en dat is normaal...
Hij komt er zelf wel achter wanneer het fout loopt... en waarschijnlijk komt het allemaal wel goed...
We zijn allemaal leugenaars geweest als het ging om drankconsumptie... ouders , partner , kinderen , werk etcetc... deel dat eens als je hem wil helpen...en ik betwijfel ten zeerste of deze jongen hulp nodig heeft...

En mocht het een potentiele alkie zijn dan heeft het weinig zin om hem vermanend toe te spreken...

Als ie echt hulp nodig heeft in de toekomst komt hij wel met een andere vraag ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

En nu het geheim...bij de appie kan je potjes voorgeperste knoflook kopen. Als je dat potje leeg eet is er geen alco meer te ruiken. Laat je nog even weten hoe het gegaan is?


Volgens mij werkt het met verse knoflook veel beter; ook norit schijnt wonderen te doen, wel goed op kauwen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...