Ziza Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Voor iedereen die het kan gebruiken...Zelf vind ik het een mooi gebed...Vader, ik geef U al mijn gedachten vandaag. Ik zou er geen enkelevan mijzelf willen hebben. Bied U mij in plaats daarvan de Uwe. Ik geefU tevens al mijn handelingen, dat ik Uw Wil mag doen in plaats van doelente zoeken die niet verworven kunnen worden en tijd te verspillen aan vergeefsefantasieën. Vandaag kom ik tot U. Ik zal terugstappen en louter U volgen.Weest U de Gids en ik de volgeling die de wijsheid van het Oneindige nietin twijfel trekt, noch de Liefde wiens tederheid ik niet kan bevatten,maar die toch Uw volmaakte geschenk aan mij is.Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Ziza je schrijft : quote: quote: Vader, ik geef U al mijn gedachten vandaag. Ik zou er geen enkele van mijzelf willen hebben. Was je zeker vegeten toen je het onderstaande schreef! quote: Het is altijd makkelijk om de zorgsector af te branden...of verzekeringsmaatschappijen... Zelden of nooit heb lees ik van mensen die hun hand in eigen boezem steken... Het is altijd onterecht , niet mijn schuld , blablabla.... lekker simpel geredeneerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 20 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Hoi Safi,Misschien wel... misschien niet...Ik laat het je weten als ik het antwoord heb...Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Auw Safi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2008 Ziza,Ik vind het een heel mooi gebed! Stemt me tot nadenken. Het gaat over overgave mijns inziens, en dat is moeilijk....liefs van lana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2008 Safi, sorry?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hoi Lana,Het gaat inderdaad over overgave... en dat is ook moeilijk...Je kunt dit gebed vinden op de site www.eencursusinwonderen.comHoe gaat het met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden