Otje Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 ik heb leuke muziek thuisecht hele leuke muziekik ben echt echt een nachtmens, klinkt dat bekend??Heb veel op deze site gelezen, zelf gestopt met veel drugsgbruik en word nu 40, beetje tijd om in ieder geval een beetje te kappen met de drank, naar de kroeg op woensdagavond, pff ach ja iedereen heeft zn redenen ofwat, mijn vader is vermoord 3 mnd gelee, was net weer een beetje opgedroogd van al dat gedoe excuses liggen op tafel ofwatiig per 1 july mag er niet meer gesmookt worden in de kroeg, dus dan haak ik af, zowiezo omdat ik soon het huis van mn vader ga kopen, dat is geen uitgaanszoneben al een aantal keer gestopt met drinken ging heel goed trouwens, dronk ooit 17 flessen per week en dan het weekend nog uitgaan in de kroeg er bij, is nu 5 jaar terug,fijn dat ik het hier kan opbiechten, Mariska (ga toch even kijkn weer in de kroeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2008 En was het leuk, nee natuurlijk niet.....pfffffkost veel geld, van mn fiets gevallen aiaiaiben al bezig geweest met de brijdersstichting een paar maanden terug, ben nu op het punt gekomen dat ik het echt zat ben dat gezuip. Heb heel veel gelezen op deze site en denk nu dat ik de stap wel durf te zetten. eerst een maand niet drinken bijvoorbeeld, lijkt me een geweldige uitdaging !!Nu ik dit forum heb gevonden weet ik dat het me gaat lukken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2008 Mariska, woman,Welkom.Je bent hier aan het goeie adres om ondersteuning te vinden bij het stoppen met drinken. Iets wat toch niet echt makkelijk is.De moderator zal binnenkort vast je voorstelling hier verplaatsten naar Wie is Wie, het echte 'stel jezelf voor'-draadje.Je hebt vast al ontdekt dat we bij de ditjes en datjes elke dag een draad aanmaken, waar we de hele dag onze besognes bespreken, mekaar een hart onder de riem steken en waar je ook een hulpkreet kunt plaatsen als je het moeilijk hebt. Er is altijd wel iemand daar in onze 'huiskamer'.Ik wens je veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden