Spring naar bijdragen

Moeilijk.

Sanne1962

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal ,

Ik moet het even van mij afschrijven. Vanaf 1 jan geen alcohol meer . Gisteren goed gedragen niets aan de hand , steeds maar weer voor ogen gehouden dat het meer energie kost om te drinken dan niet te drinken .

Ben naar bed gegaan, met van slaap ik niet dan slaap ik niet was redelijk ontspannen , maar klok slag drie uur weer wakker. Niet weer geslapen. Piekeren / draaien ach wat gaat er al zo door je heen.

Vandaag gelijk een begravenis van een oom. Zo herkenbaar. Kregen vorige week de kaart in de bus/ schrok , onverwachts . Kan goed met de ooms en tantes ongeacht het feit dat ik zelf geen ouders meer heb. Je voelt weer je eigen pijn , verdriet het gemis. Het heeft de hele week door mijn hoofd gespeeld , vandaag was dus de begravenis erg verdrietig ben net weer thuis maar dan is net of het niet meer wil. Alle energie weg is.

Voel mij zo ontzettend .....
grt Sanne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sanne

het kost je energie maar je krijgt het ook weer terug

voor het slapen gaan heb ik een tip wat mij erg geholpen heeft

een theepotje voor ongeveer drie kopjes thee
Jacob Hooy goede nachtrust thee te krijgen bij de betere theeverkopers
Zonnatura ontspanning kruiden thee
van elk een zakje ongeveer 10 minuten trekken de thee is gelijk dan niet zo heet meer
ongeveer een uur voor dat je wilt ga slapen drie koppen leeg drinken
ik sliep na ongeveer drie dagen in één stuk door á zes uurtjes nu zelfs weer dagen dat ik uit slaap

succes en hou vol

grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 weeks later...

Hoi Sanne,

ik ben net nieuw op het forum. Bij 'wie is wie' kun je wat meer over me lezen. Ik zie dat je op 1 januari bent gestopt met drinken.en het op 2 januari erg moeilijk had nav een overlijden inj je familie. Ik vraag me af hoe het nu, ruim een maand verder met je gaat.

JoyHope

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...