Spring naar bijdragen

16 dagen droog


ALTIJDLAM

Aanbevolen berichten

hoi luitjes heb de 16e dag gehaald nu het zien volte houden ben blij als ik weer naar de kliniek mag heb ik echt nodig veel hulp doet wonderen maar eenmaal buiten gebeurd het, vond het dood eng opstraat te lopen soort straatvrees ofzo gaat wel beter numaar nuchter zie je alles anders dat het ook zonder drank en evt drugs toch zn leuke kant heeft voel me weer mens worden ben 29 jaar en wil een nomaal leven opbouwen maar eerst dit probleem opzien te lossen deze side opent toch me ogen en is beterom het er met mensenover te hebben.mensen met wat opbeurende tips ALTIJD WELKOM grss nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo AL,

Nou, je kon me vannacht niet vinden. Ik had nog even op je gewacht maar het lukte niet.
Héél fijn om te horen dat het je gelukt is om droog te blijven! Super!!

Probeer te onthouden hoe je het voor elkaar kreeg.... want dat kan je een volgend keer ook weer helpen.
Natuurlijk... komen dit soort momenten terug.

Op deze website is enorm veel informatie te vinden. Tips, personlijke ervaringen. Als je wat rondneust kom je van alles tegen wat je helpen kan.

16 dagen is een geweldig begin: houdt dat vast! Je gaat je beter voelen, beslist. In elk geval mag je trots zijn op jezelf.

"Ditjes, datjes". Bovenaan staat de datum van deze dag. Daar is het waar mensen elkaar door de dag heen spreken. Kom gerust met jouw verhaal.
Je kunt je ook even voorstellen bij Wie is wie?

Ik heb Suus een persoonlijk berichtje gestuurd.
Bedankt nog dat je vertelde over Suusje!!

Nu: goed om jezelf gaan denken!!!


xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...