Mari Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ik wil jullie bedanken voor jullie berichtjes, maar wie kan mij advies en of tips geven om van de drank af te komen? Ik drink alleen s,avonds. Hoe kom ik ervan af!!Er zijn er best meerdere van julliedie er vanaf zijn gekomen! Help mij aub!! Mari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hey Mari Ik denk dat je berichtje beter bij de dagraad kan plaatsen, daar praten de mensen ook. Wat heb je zelf al gedaan om sávonds niet te hoeven drinken? Change Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mari Geplaatst 11 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 H oi Change, Ik ben een tijdje gestopt, maar ik sliep niet meer,kreeg ontzettende pijn in mijn benen s'nachts, en moest daarvoor medicijnen gebruiken. Ik was ontzettend gespannen, dus is de drank (beter) dacht ik. Dan slaap ik goed, geen last meer van de pijn. Hoe makkelijk is het dan om weer de fles te pakken? Groetjes Mari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Mari hoi, je kan dit beter op de dagdraad van vandaaag schrijven, dan krijg je meer reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden