boekenwurm Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 ik wil beginnen met Refusal maar hoe lang moet je dan geen alcohol hebben gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hallo Boekenwurm. Je profiel staat open, maar we hebben het al doorgegeven aan Tactive, dus dan komt het goed. Welkom hier. Ik gebruik geen Refusal, maar er is een speciaal draadje over Refusal en Antabus, daar kan je het beslist vinden. We hebben hier ook een virtuele huiskamer op de dagdraad, ditjes en datjes. Daar wordt over van alles gepraat en er zijn meestal wel mensen die je kunnen helpen, ook als je het moeilijk hebt. Daar krijg je ook sneller antwoord op een vraag. Ik heb een tijdje geleden Refusal gevraagd, maar mijn (waarnemend) huisarts zei dat dat via verslavingszorg wordt voorgeschreven, omdat het belangrijk is dat je begeleiding krijgt bij het stoppen met drinken. Dat schijnt niet overal zo te zijn, maar ik zou in ieder geval naar mijn huisarts gaan. Het is goed als hij/zij weet wat er speelt. Als je wilt kan je hier, op dit draadje, iets meer vertellen over jezelf. Hoe oud ben je, heb je kinderen enz. In ieder geval wens ik je heel veel succes met stoppen en hou vol hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hallo boekenwurm! welkom hier en Lytse heeft je al wegwijs gemaakt, lees ik. Ik ga ervan uit dat je iets hebt met boeken? Dat is toch een grote gift indien je je daarin kan verliezen, hé? succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden