blacky Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 numero 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Har,3 vind ik de mooiste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 ik ga voor foto 2 maar dan zonder de mensen, die prachtige mooie bomen met nog net een stukje stad ertussen, ik vind de mensen wat afleiden van het onderwerp bij deze andere foto's, maar dat is gewoon mijn smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Ik ben het met Tapas eens, foto 2 laat zien wat het is een natuurstukje in de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2008 Mensen ik heb (voorlopig) gekozen voor 3. Het gaat juist om het groen IN de stad, daar horen dus mensen bij. Als je het gebied kent heb je er het echte plaatje wat makkelijker bij, je kunt hier zo dicht bij het centrum uitstekend verpozen...je hebt totaal niet meer het idee in de stad te zijn. 1 Vind ik het mooiste vanwege het spontaan ontstane strandje waar gebadderd wordt (een stads tafereeltje) en omdat het groen ook in werkelijkheid hoog boven het Historisch Openluchtmuseum uitkomt. Maar die stomme partytenten bederven het plaatje. Als het zonnig is ga ik denk ik nog eens terug om dezelfde plaat te maken....zonder partytenten dan Bedankt voor het geven van jullie mening!Ik laat horen hoe het afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Voor iedereen die even af wil reageren, of voor wie er heel snel vandoor wil gaan: een gratis race-spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Nou Watertje, mijn computer staat te zoemen maar het schiet niet op. Aan mijn pc ligt het niet (4 Gieg intern, internet van 20Mb) maar ik ben het gewoon aan het downloaden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ha, afreageren Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Mijn "lijflied" voor als ik het effe niet zie zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2008 concentratietest voor vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2008 pff level 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=GBu2SyvSBhEdit vindt ik een van de prachtigste songs , ivm mijn gevoelens komt uit de cd la passione van chris rea en schirley bassey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=fjpAW7-qTwsDeze heb ik zelf gemaakt in de eiffelgrSandman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: SpudZeer verslavend en er vliegen zo wat uurtjes voorbij als je dit doet SpelletjeHihihi en als je ook nog de bordversie koopt zoals ik dan ben je ook nog een tijdje zoet met alle autootjes weer op z'n plek zetten. Maar je hebt achteraf wel je heldere brain getraind.. Een spelletje om de wekker bij te zetten!Ik raakte de tijd kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2008 Over Ufo's: http://nl.youtube.com/watch?v=CwE0vDuTm48 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 verveelde mij een beetje dus met de ballekes gaan spellen wijs spel spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2008 Ahum... Ik heb meer dan eens mijn sigaret bij het filter aangestoken toen ik dronken was... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst 11 september 2008 hoi spudderende spud , maken die geluid die vogelplantjes , heel mooi zou er zo ook wel graag willen en ja ik zou ook graag de naam van die vogelplanjes hebben kan ik er voor zorgen alsof het echte vogels zijn , schijten ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst 15 september 2008 inderdaad daar begint men de dag heel vrolijk mee spud , thanks voor je altijd vrolijke tintjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pimplank Geplaatst 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst 15 november 2008 geinig idee.en idd dat is een heel leuk filmpje kon ik al, maar toch blij dat k m via jouw weer eens beken heb.ik zal ook een leuke zoeken, bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pimplank Geplaatst 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst 15 november 2008 leuk, een hert met geweer was leuker geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 In deze donkere dagen waarin die goede lieve Sint Nicolaas rondraast...SinterklaasreclameGoed luisteren terwijl je kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
swoefie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: houtje">http://nl.youtube.com/watch?v=LQPEsa5e7K0 Deze blijf ik zo schattig vinden, het kind is inmiddels 13 maar speelt nog steeds heel aardig. -----------------------------------------------------------------------------------------------------Hoi Animal, ik heb je filmpje bekeken, maar ik weet niet wat de inhoud met alcohol te maken heeft? Zie: De tekst van de Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2009 Deze dan maar van Little Britain USA, omdat we inmiddels in andere tijden leven nietwaar? Drugsgerelateerd Grandma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 Een filmpje van mij dat laat zien dat vriendschap en empathie voor iedereen belangrijk ishttp://www.snotr.com/video/2347 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden