Spring naar bijdragen

hypotheek

johnny68

Aanbevolen berichten

Hallo ,

ik ben sinds een paar maand clean dan de alcohol.

Hier ging wel een ziekenhuis opnamen aan vooraf.

Een onstoken alvleesklier.

Tevens volg ik nu de internetbehandeling van alcoholdebaas.

Nu ben ik voornemens om een huisje te kopen .

Zouden ze moeilijk doen over de levensverzekering die je erbij moet nemen?

Ivm je drankverleden?

Kan er weinig over vinden op het internet.

gr johnny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mondje over dichthouden is het beste Johnny , geen snurkers wekken is mijn advies .

En levensverzekering er bij nemen , pas op voor de woekerpolissen he , want die bestaan nog steeds !

Informeer eens bij Dela voor een levensverzekering , en uhhhh snaveltje toe over drank !!!!!

Toevallig had ik 10 jaar terug ook een hele zware operatie aan alvleesklier en darmen , pancreas of te wel alvleesklier hoeft niet altijd door de drank te komen hoor .

Bij mij ( en ik heb hier officieele briefwisseling van van het AMC ) was de oorzaak stress , terwijl ik hem voor mijn ziekte ook behoorlijk luste hoor !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja idd. , trouwens uw artsen mogen alleen info verstrekken als u toestemming geeft .

Nou en dat doen we dus mooi niet onder de mom van dat u principieel tegen het info verstrekken bent die niet ter zake doende zijn .

Vraag anders desnoods gewoon een gezondheidsverklaring aan een onafhankelijk arts , die u ook al die info niet verstrekt .

Het is immers een moment opname , net als een APK voor auto's

Ik werk info verstrekken idd. zoveel mogelijk tegen , op internet etc. geef ik nooit mijn eigen naam etc.

idioten op straat of aan de deur die info van me willen vraag ik wat het schuift , info is voor bedrijven , instellingen zeer waardevol namelijk .

probeer het eens zou ik zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede opstalverzekering moet je altijd hebben Spud , trouwens zou je eigenlijk wel kopen in deze *tijd ?

Ik heb ca. 30 jaar geleden gekocht , en ik heb er knapjes spijt van hoor .

Een huurder heeft meestal niet veel , krijgt daarom van alles .

Ik en mijn vrouw krijgen helemaal niks , mogen / moeten overal de volle mep voor dokken want we hebben " bezit" .

Of je verdorie met bakstenen en puin ook betalen kan , Spud denk daar ook ff goed over na hoor !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...