Spring naar bijdragen

Slimme truukjes tegen ... (jeweetwel)


Houtje

Aanbevolen berichten

Jongens ik zit al maanden (willen jullie even noteren dat ik 28 april een HALF JAAR alcohol de baas ben afgezien van 1-2 keer een hoe noemde je dat Tapas) "gecalculeerde" uitglijer?

Maar jullie kennen het Probleem Dat Wij Niet Noemen om 1600 uur.

Zoals ik eerder schreef ben ik dat gedoe zat. Ik zwijg het nu dood. Gaat al drie dagen goed terwijl ik in de meest verschrikkelijke stress zit.......

Weten jullie wie Hij is Die Niet Met Naam Genoemd mag worden?
(J.K. Rowling)

Eens kijken of het vandaag ook werkt ik kom dan we minimaal in aanmerking voor de Nobelprijs vind ik. B)

Morgen het feestje van Dochter die wordt 9, in het verleden begon ik dan al 1400 uur met moed indrinken omdat ik altijd zo nerveus ben en het einde....laat maar.

Ben zeer benieuwd maar heb gisteren en vandaag zéér bewust mijn halve Refu-dinges genomen na er een gezichtje op getekend te hebben want IK WIL HET NIET.

Ik houd jullie op de hoogte !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Houtje,
Ik vind je weer erg dapper. Ik steun je.
Prettige dag morgen, maar misschien spreek ik je vanavond nog hier.
Wil nog reageren op het draadje van Tapas, Verientje en Satja over waaròm drink ik nu eigenlijk.
En iedereen sterkte rondom de klok van vier!
groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Houten,

en ik zeg je DENK NIET AAN EEN ROZE OLIFANT. Tja, en waar denk jij dan aan? Zo ook (nog) met je 16.00 verhaal. Het is er gewoon nog niet uit dus blijf er nog even over praten. Het dooft wel uit. Of je moet er echt niet meer aan willen denken of over praten, misschien dooft het dan helemaal uit, maar nu blijkbaar nog niet.

Leef met je mee,
liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en de nobelprijs gaat naar............................

HOUTEN!!!!!!

goed zeg, ten eerste al een half jaar alcoholdebaas en nu ook al 3 dagen de cup-a-soup tijd de baas... (hee, misschien wel een tip). Zou het dan toch die gedragsverandering zijn waar ze het bij tactus over hebben?

en over weer een half jaar vieren we de 16.00 uur-dip-de-baas van Houtje!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Houtje wil graag even genoteerd zien dat ik inderdaad op 28 april EEN HALF JAAR NIET MEER DRINK. Ik ben op 3 oktober 2005 begonnen bij de cactussen, en ik laat ze niet meer los !!!

Weet jullie hoeveel dat is? Een liter wijn gemiddeld per dag = 7 glazen x een half jaar = 7 x 1.281 glazen wijn!!!!! (ik ga niet vertellen dat er in de zomer wel wat extra bier bijkwam en in het weekend extra wijn).

De besparing is 550,-- Fleuri minimaal !!!! (gegeven fles van 3 fleuri per dag....)

Jongens dat wordt een feessie !!!!!!!!!

En zelfs het doodzwijgen van 4 uur lijkt te helpen.

En soms, heel soms, lijk ik ook ietsjes-ietsjes minder depressief te worden...... het zal toch niet waar zijn hè?

Spannend !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee kampioen sinds de start van het Forum is en blijft FLEUR. Die was vorige maand al 10 maanden kurkdroog dus die gaat richting een jaar !!!!!!

Applausje voor Fleur !!!!!!!!! En volgens mij ging Opa2 ook heel goed (vanuit de periode dat ik erbij kwam, oktober 2005) ik ga nog eens even zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOutje, fantastisch!!!

volgens mij zijn Tapas en Satja allebei op 50 dagen (gisteren en eergisteren)!!!

Ook een aandenken waard he?!

Houtje, penningmeester, wil je even een berekeningetje voor deze twee kanjers maken???????

Overigens, Piggel en ik vandaag 5 maanden he, Houtje, ook even een berekeningetje voor ons alsjeblieft???

wat zijn we goed he?

nog maar niet gesproken van Fleur, Mathilde, Hermiena, St Maarten, Helder, die gaan volgens mij ook al eeeeeuwen goed! Wat zijn we een stel doorzetters zo met zijn allen he!!

Peroen Jauw zal trots op ons zijn (en Houtje, nou niet gaan vragen wie dat is he, Rarc Mutte begreep je ook)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...