Spring naar bijdragen

intake stop


annaroza

Aanbevolen berichten

Enkele weken ontdekte ik deze site en had eindelijk met volle overtuiging beslist me in te schrijven...toen verscheen het schermpje: ' wegens te veel aanvragen....'intake stop'....
Ik was zeeer ontgoocheld;maar ik kan het best begrijpen dat er kwaliteit wil inzitten en er misschien te weinig mensen zijn. Maar wat ik me nu dus al enkele weken afvraag, wanneer eindigt deze stop? Kan er iemand laten weten of zicht op heeft, hoelang ik me die 'sluiting' moet voorstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Annaroza, ik denk dat je deze vraag beter aan Tactus zelf kunt stellen. Dat kan door een berichtje naar de moderator, of anders kun je Tactus gewoon bellen. Het telefoonnummer staat op de site.

Ik hoop dat je snel aan de beurt bent.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Annaroza,

Ik sluit me bij Satja aan, je kunt het beste even bellen.
Wel heb ik begrepen dat er na de NOVA uitzending heel veel mensen zich hadden aangemeld.
Dat betekent echter niet dat al die mensen ook daadwerkelijk met de behandeling gaan beginnen.

Laat dat je niet stoppen om het forum te bezoeken, hoor. Zelf was ik net een paar weken gestopt voordat ik de site vond en had er veel aan toen ik nog aan het wachten was om met de behandeling te beginnen.

trouwens ontzettend mooie nickname.

groetjes,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook begrepen dat er tot nu toe 16 mensen dagelijks 25 cliƫnten doen dat is 400 tegelijk, maar er is geld gevraagd voor uitbreiding. Die mensen werken zich dus een breuk !!!
De Jellinek begint eind van dit jaar ook met deze therapie.
Je kunt ook nog proberen (oud truukje) je elke dag in te schrijven wie was dat ook al weer gelukt? PP?
Ik zelf heb gereageerd in maart 2005 nav een art. in het AD en was in okt 2005 aan de beurt. Was het alweer vergeten....door de drank zeker!
Toen is in aug/sept een groot art. in Opzij geweest en was het weer reuze druk, maar ze doen er alles aan. Schrijf alvast op het forum, dat helpt in ieder geval!!!

Sterkte en wie schrijft die blijft !!!
Oeps verkeerde nicknaam die is Houtje (houten is een oude)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Wacht gewoon op antwoord van hun of begin alvast voor je zelf op www.minderdrinken.nl ook kun je naar je huisarts gaan je bent echt niet de eerste die bij hem komt.
En wil je stoppen of niet , ga over die drempel en vertel je huisarts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...