Spring naar bijdragen

De stap ook genomen, Kim stelt zich voor


Kim1982

Aanbevolen berichten

Hey mensen!

 

De feestdagen zijn voorbij dus dacht dat een update over Kimmie wel even op zijn plaats was.

Het gaat steeds beter met mij, geheel alcoholvrij (dat rijmt) hihi

 

Ik zag wel erg op tegen de feestdagen maar dat is mij zo meegevallen! Voor Oud & Nieuw hebben we hier kinderchampagne staan :-) dus dat komt helemaal goed.

Ik moet zelf wel wennen aan de nieuwe emotionele Kim, als er problemen waren dan pakte ik een wijntje om het "leed" te verzachten, hield ik mijn mond maar nu heb ik de 100 procent Kim.

 

Ik merk ook dat ik mijn mond niet meer hou voor de goede vrede maar sommige dingen er gewoon uitgooi, dat komt helaas niet bij iedereen begripvol aan.. maar ik heb

wel een beter gevoel over mijzelf. Het lijkt alsof ik nu ineens zie dat ik door sommige gewoon gebruikt ben en dat is niet leuk..

 

Het wakker worden is heerlijk en helder en heb er ook geen probleem mee als manlief wat wil drinken maar die drinkt echt veel minder nu, met een frisje vind hij het ook gezellig en hij is trots op mij en ik ook.

 

Met de Kerst heb ik zelf Gluhwein gemaakt, alcoholvrij! Mijn familie was gelijk fan en vond het zo lekker, hier het recept:

 

Alcoholvrije glühwein

  • 1 sinaasappel
  • 0.5 l rode druivensap, fruitdruifje
  • 1 kaneelstokje
  • 1 steranijs
  • 5 kruidnagels
  • 1 mespuntje nootmuskaat

Snijd de sinaasappel in partjes. Breng de druivensap, kaneelstokje, steranijs, kruidnagels, nootmuskaat en de sinaasappelpartjes aan de kook. Schenk de glühwein in glazen.

 

Als ik ergens op visite ga dan zeg ik het wel van te voren, vind ik prettig en het is dan wel grappig om te zien dat mensen hun best doen een alternatief in huis te halen :-)

 

Heel veel groetjes van mij en ik hoop dat het met jullie ook goed gaat! Ik ga ff snuffelen op het forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kim,

Dat ' leed' verzachten herken ik wel, alles op " uit" zetten, gewoon gezellig zijn en ontspannen ( de welbekende roes) zodat je ook nooit aan dat leed toe komt en het er stiekem gewoon blijft zitten! Totdat we niet meer drinken! Het kan inderdaad confronterend zijn maar ik hoop en verwacht dat het uiteindelijk alleen maar mooie dingen kan opleveren........!

En bedankt voor de tips w.b. alc.vrije drankjes! Thee en water en verder kwam ik niet....;-))

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...