Spring naar bijdragen

stiekum heimelijk drinken


MKB

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist mijn partner weer betrapt op stiekum drinken

ik had haar daar al eens op gewezen maar zij ontkent het catagorisch.

Vanmiddag vond ik weer een 1,5 ltr fles sherry in haar klerenkast onder de kleren

wat moet ik in hemels naam doen???

Ze gebruikt een regiment aan medicijnen en ik zie haar gezondheid per dag minder worden.

Ze kan zeer moeilijk alleen lopen.

Ze wijt dit aan haar geestelijke toestand maar ze is lang niet gek zoals ze het zelf stelt

Wat moet ik doen haar weer met de fles confronteren of niets zeggen en kijken hoe het afloopt?

Ben zelf een stevige drinker maar heb maandag besloten geen drank meer in huis. Dus ook niet meer drinken!! wish me luck and strength

Het is nog maar een dag dus er kan natuurlijk alles gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjemig MKB,

Dat probleem ken ik, alleen was ik het die stiekem dronk en de fles voor mijn vrouw verstopte. Andersom verstopte zij de fles weer voor mij als ik weer eens een keer teveel op had en vergeten was hem te verstoppen.

Moeilijk om hier een antwoord op te geven. Meestal zij ze niks, maar die blikken van haar ......... bbrrrr.

Zelf ben ik nu een paar dagen geleden begonnen met proberen te stoppen. Ik vermijd dan ook doelbewust de slijter en de supermarkt. Overdag valt het wel mee, ben ik aan het werk, de moeiljkste tijd is na het werk als ik thuis ben en iedereen is nog aan het werk op zit nog op school.

Tot nu lukt het vermijden goed, als er niks is valt er ook niks te drinken, toch ?
Je geeft het zelf ook al aan..

Good luck and lots of strength

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...