Spring naar bijdragen

Mannen en hun emoties, lusten en toewijding

will

Aanbevolen berichten

Awel, ik kan een beetje wing bijtreden hoor ! Sex is een omstandigheid, maar wel eentje die ik maar al te graag opzoek :D
Ik kan niet zeggen of ik billen of borsten of wat dan ook verkies, eerder haar totaliteit. Ik kan een vrouw prachtig vinden met kleine borsten, of een breder achterwerk, zolang haar uitstraling er maar is. Langs de andere kant heb ik al echte prachtige bimbo's tegengekomen met niets persoonlijkheid, geen uitstraling, nul sex-appeal. Zegt me totaal niets hoor. Ik heb het geluk te beschikken over een mooie vrouw (afin, dat zegt men toch), maar het speelse, het uitdagende is een beetje zoek de laatste tijd en dat vind ik best jammer. Natuurlijk als een vrouw al flink voorzien is, mooi gedraaid is EN daarenboven nog een stevig sex-appeal heeft, ja........ dan voel ik al gauw andere dingen de kop opsteken (wat een woordspeling :huh: ).
ER, je komt natuurlijk binnen met je borsten en/of mooi achterwerk, maar er volgt nog zoveel meer dat van zo'n groot belang is. Afin, mijn gedacht hé
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 50
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...