Yvonne Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden En dankjulliewel Marij, Spirit en Lika. Ja, het is even pittig allemaal.. maar het gaat vast goed komen... Net zoals het vanzelf weer januari wordt en het over een week alweer wat later donker wordt Spirit en bumperjim reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 59 minuten geleden zei Yvonne: Ik ga ervan uit dat het niet iemand van het betreft toch? Ik begrijp deze zin niet goed. Ik had het vooral over iemand die ik bijna dagelijks tegenkom en die iedere gewone dag zeer onbeleefd is. Ik weet ook zeker dat iemand hem al op zijn gedrag gewezen heeft, maar hij blijft gewoon verder doen. 19 uur geleden bewerkt door renaldo61
Yvonne Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Sorry Renaldo, ik bedoelde: ik ga ervan uit dat het niet iemand van hier betreft, schrijffoutje dus.. Maar duidelijk dus iemand uit jouw omgeving, ellendig dat hij zo naar blijft doen dan...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden