Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bedankt vr je reactie

Als ik te lang drink dan ga ik vr een weekje in crisiopname een langere opname is nt goed vr mij dan hecht ik mij te fel en dan heb ik na mijn opname te veel tijd nodig om terug te acclimatiseren

Vandaag ben ik opgestaan met ontwenning hier heb ik tot nu toe weinig last van gehad omdat ik psychofarmaca neem, die sedeert

Ik ben nu thuis en ga het rustig aan doen hopelijk voel ik mij binnen een paar dagen wat beter

Geplaatst

Hoeveel opnames heb je nu al achter de rug. Wanneer was je eerste opname? 

Het volgende plaatste ik in mijn eigen topic

Op 5-12-2025 om 11:00 zei renaldo61:

Ik denk dat ik zoals veel mensen vastzit in gewoontes. Ik ben verslaafd en dat ga ik ook blijven. Als ik niet teveel alcohol drink dan eet ik wel teveel. Mensen willen ook niet veranderen denk ik. Iemand die teveel drinkt gaat allerlei smoesjes gebruiken om toch maar blijven te drinken. De lijst van gebruikte smoesjes is helaas veel te lang denk ik. 

Ik begin wel te denken als een methode niet werkt probeer dan een andere. Verander van omgeving, kennissenkring, begeleiding maar verander iets om van die gevolgen van een verslaving af te geraken. 

Geplaatst

Bedankt vr je reactie

Als ik te lang drink dan ga ik vr een weekje in crisiopname een langere opname is nt goed vr mij dan hecht ik mij te fel en dan heb ik na mijn opname te veel tijd nodig om terug te acclimatiseren

Vandaag ben ik opgestaan met ontwenning hier heb ik tot nu toe weinig last van gehad omdat ik psychofarmaca neem, die sedeert

Ik ben nu thuis en ga het rustig aan doen hopelijk voel ik mij binnen een paar dagen wat beter

Geplaatst

Ik heb een 5tal crisisopnamens gehad op 4 jaar tijd

ik ben heel tevreden van die afdeling ze kennen me daar wat een voordeel is 

als ik binnen ga is het om tot rust te komen het therapeutische werk is voor als ik terug thuis ben

toen ik mijn katertje heb moeten laten inslapen voelde ik mij zo ellendig na een weekje opname voelde ik mij terug beter

de laatste opname ben ik alleen in de groep geweest om te eten de rest van de tijd zat ik op mijn kamer ik zat op de gesloten afdeling en de mensen die er waren waren minder goe dan ik ik had weinig voeling met hun

en na die opname voelde ik al hoe zeer ik mij gehecht had aan de kliniek en het personeel

Geplaatst

ik heb mijne tranxene ingenomen en voel mij momenteel erg rustig voel mij beter dan deze morgend 

in het weekend was ik al beginnen drinken van smorgens vroeg da was nieuw dan dronk ik smorgens een fles wijn en savonds een fles

da verklaard mijn ontwenning deze voormiddag

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...