LoukePetouke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bedankt vr je reactie Als ik te lang drink dan ga ik vr een weekje in crisiopname een langere opname is nt goed vr mij dan hecht ik mij te fel en dan heb ik na mijn opname te veel tijd nodig om terug te acclimatiseren Vandaag ben ik opgestaan met ontwenning hier heb ik tot nu toe weinig last van gehad omdat ik psychofarmaca neem, die sedeert Ik ben nu thuis en ga het rustig aan doen hopelijk voel ik mij binnen een paar dagen wat beter
renaldo61 Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Hoeveel opnames heb je nu al achter de rug. Wanneer was je eerste opname? Het volgende plaatste ik in mijn eigen topic Op 5-12-2025 om 11:00 zei renaldo61: Ik denk dat ik zoals veel mensen vastzit in gewoontes. Ik ben verslaafd en dat ga ik ook blijven. Als ik niet teveel alcohol drink dan eet ik wel teveel. Mensen willen ook niet veranderen denk ik. Iemand die teveel drinkt gaat allerlei smoesjes gebruiken om toch maar blijven te drinken. De lijst van gebruikte smoesjes is helaas veel te lang denk ik. Ik begin wel te denken als een methode niet werkt probeer dan een andere. Verander van omgeving, kennissenkring, begeleiding maar verander iets om van die gevolgen van een verslaving af te geraken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden