Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Wat bewonder jij aan jezelf..Ben een nieuwsgierig slokje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik bewonder mezelf om het feit dat ik nu hier ben en dat ik nu de stap gezet heb om alles aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 (eigenlijk hoort dit bij Thema's)Ik bewonder mezelf om mijn lange adem en mijn onderzoeksdrift.Onderzoek alles en behoudt het goede? Dan is het voor mij nog zaak om niet het kind met het badwater weg te gooien. Het goede goed in het oog houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 vind ik een hele mooi Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik bewonder mezelf om mn doorzettingsvermogen, mn oplossingsgerichte instelling en mn artistieke creativiteit (waar ik héél hard voor heb moeten knokken)Mooi draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 dank je woman en een mooi iets je doorzettingsvermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ah das een moeilijke..Het is waarschijnlijk de bedoeling dat ik dit zelf invul maar deed het een tijdje geleden anders.Ik vroeg namelijk vier van mijn vrienden om 5 goede eigenschappen van mij op te sommen -eerlijk/rechtuit-grappig-creatief-empathisch-rechtvaardigDe twee mannen kwamen dan weer met andere eigenschappen zoals-mooie borsten-mooi poep-mooie harenetc.Nou denk dat die de vraag verkeerd begrepen .Ik bewonder mezelf het meest om de kracht die ik heb er toch telkens weer door te komen. Het al jaren alleen te kunnen runnen met mijn dochter zonder hulp of steun van buitenaf. Er te staan voor vrienden die me nodig hebben en niets terug te verwachten. Daar heb ik héél lang aan moeten werken, vooral omdat het één zo moeilijk is los te koppelen van het ander van tijd tot tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden