katerroosje Geplaatst 9 september 2010 Rapport Share Geplaatst 9 september 2010 Hallo, Hier ben ik weer veel beloftes gedaan en niets kunnen nakomen. Als ik van mezelf moet stoppen heb ik strijd en als ik mag drinken heb ik rust. MOEILIJK Eerst maar even niet stoppen en dan geleidelijk aan naar 2 keer per week een fles wijn. Afwachten maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieve katterosje...ik doe het zo: ik zeg niet , ik ga nooit meer drinken; ik zeg: momeentel doe ik het niet...dan tenminste maak ik mezelf niet onrustig met de gedachten dat ik her nooit meer mag, je kan jouw hersens zo gek maken als je wilt.Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katerroosje Geplaatst 13 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Hoi Susana, Het enige wat ik wel ga doen is geleidelijk minderen rustig aan afbouwen en daar een half jaar voor nemen. Groetjes, Katerroosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden