Alf Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 f Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 h Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Hallo allemaal,Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er nog, maar ik heb na zeven droge dagen een terugval gehad.Ik ben begonnen met een e-training, en misschien ga ik binnenkort toch maar langs mijn huisarts.Hopelijk krabbel ik weer uit de uitglijders op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 g Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 f Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 26 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Hallo Alf,Bedankt voor de reacties.Ik heb weer een uitglijder gehad, maar de online training drukt me weer met de neus op de feiten.Gelukkig heb ik vanavond niet gedronken.Ik heb ook met respect jouw draadje gelezen over wel of niet weer gaan drinken. Hopelijk houd jij het niet drinken vol, zaterdag ben je precies een jaar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hoi Alf; had op de DD al ff wat aan je geschreven maar wil hier toch ook nog wat kwijt.Wat je keuze ook zal zijn: blijf alsjeblieft hier praten?Ik heb erg veel aan je, herken zo ontzettend veel en vind je reakties zo waardevol!En wat nou, zouden we elkaar niet meer mogen helpen adb te worden als we er zelf nog/weer moeite mee hebben? Ik denk juist dat, vooral bij mensen die al lang(er) bezig zijn er over andere problematiek gesproken kan gaan worden dan in de beginfase.Zelf krabbel ik maar wat aan, maar enfin, je kent mn verhaal.Denk aan je en hoop dat vandaag een goede dag voor je moge zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 3 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hallo Alf,Bedankt voor je reactie. Jouw onderschrift staat er nog steeds, dus volgens mij ben je nu meer dan een jaar droog! Proficiat!Ik ben nog steeds met de strijd bezig. Zelf had ik me een Non Alcoholic November voorgenomen, maar van de week kwam er iemand eten en die nam een fles wijn mee... Dus toen ben ik weer voor de bijl gegaan.Even off topic: ik weet ook niet wat hoort. Aan de ene kant denk ik dat het leuk is voor de gever om de meegebrachte wijn bij het eten op te drinken, aan de andere kant schijnt het weer onbeleefd te zijn omdat je de meegebrachte wijn als cadeau moet zien en dus niet met het bezoek openmaken en opdrinken...Maar goed, ik ga verder. Ik weet wel wat ik niet meer wil. Dat is op een vrije dag uit verveling beginnen met drinken, en niet meer kunnen stoppen, terwijl ik de volgende dag moet werken. Tijdens het drinken denk ik van ach, er zit nog een hele nacht tussen om te herstellen... Maar dan de volgende ochtend gaat om zes uur de wekker, en wat voel ik me dan brak. Mezelf maar weer zoveel mogelijk oppeppen en aan het einde van de werkdag blij zijn dat ik er goed doorheen ben gekomen... Nee, dit wil ik in ieder geval niet meer. Tot nu toe is het altijd goed afgelopen, maar op een dag maak ik een enorme fout of ze ruiken op mijn werk een dranklucht...Zelf weet ik nog steeds niet wat ik wil. Of een tijdje helemaal stoppen, of alleen in gezelschap drinken, of alleen op vrijdag en zaterdagavond een kleine hoeveelheid. Om te detoxen, zou ik eerst voor bijvoorbeeld een periode van zes weken willen stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden