13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 het was geen keus geen optie gewoon doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 maar tegelijk geen excuus ik drink zelf niemand dwingt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Helemaal mee eens. Maar ja, oorlog is altijd verschrikkelijk.Roger,Dobar dan, ja sam Naomi. Sam studenta Hrvatska voor beginners.... LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goedenmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Prachtig land, Hrvatska, ja sam nizozemacka, maar woon in Belgianac. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 cool mijn familie komt uit Dubrovnik ken je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Julius je bent in de war, het is kwart voor drie am. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Was iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 nog even en dan de trein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Nee, zover ben ik nog niet gekomen. Ga ik in de toekomst zeker naartoe. Het schijnt erg getroffen te zijn daar in de oorlog, zo'n mooie stad nog wel.Voor mij is het moeilijk voor te stellen om een oorlog aan den lijve mee te maken. Wil het ook niet proberen. Afgelopen zomer ben ik in een informatiebus voor artsen zonder grenzen geweest. Geweldige mensen zijn dat. Vond het erg aangrijpend. Ik wou dat ik wist hoe ik je kon helpen. Het enige dat ik weet is dat je jezelf open moet stellen voor het helen van jezelf.Ik begrijp dat slapen eng is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoe laat gaat die trein? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 ik was in dubrovnik in 92 vollop oorlog heb nog een foto van mij in NL uniform en mijn oom in die van hem hij is dood nu, ik drink mijn familie drinkt die eerste keer was een hel nooit zal ik dat vergeten en geen fles die me helpt.... het is niet anders maar dit is niet de weg dat weet ik nu wel, al ben ik al te ver er is nog een weg terug. slapen tja of het is overschat of ik heb het niet nodig zonder drank heb ik de laatste 18 jaar niet geslapen.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 moet 11 uur daar zijn ga om 8 uur weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Weten is een eerste stap, nu nog gaan toepassen. Dat gaat je ook lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Nog 5 uur te gaan....Neem een glas water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 ik weet mijn problemen en de oplossingen alleen doen dat is moeilijk en zwaar vind het wel leuk dat je mijn taal leert..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Overigens, ik ben vol enthousiasme aan die cursus Kroatisch begonnen. Ik heb het laten slingeren. Wil graag weer gaan starten.Ik ben schilder. Heb al bijna een jaar niet geschilderd. Ook daar wil ik weer mee starten.Heb geen discipline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 niet slapen stelt niks voor straks de tram vinden en komen waar ik moet zijn dat is moeilijk k.t kamp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Correctie: ik heb bijna geen discipline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Je kunt altijd de weg vragen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 - Schijnt dat een nachtmerrie maar een paar tellen duurt in aardse tijd. - Fles versterkt juist NEGATIEVE gevoelens in verstavingsstadium - Probeer wat een burgerlijk ritme aan te nemen, helpt ook goed. Structuur. - Uiteindelijk doe je het alleen, maar wel met dikke hulp en steun. - Eet wat lekkere dingen, houdt je ook bezig.~ ik slapen, erg moe.* Scorpio, wens je een veilige vaart en een behouden terugkomst. Als je er Ene Frans van 23-24 tegenkomt, of Bas van 25-27 doe ze de groeten.* Naomi trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Tram 2 halte Buitentuinen of Tram 3 Halte Arnold spoelplein en dan bus 33 Halte Parnassia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Trust, Julius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 thx beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden