Luz Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞 Yvonne MaryArt Mormel Noelle Luz
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Kohtje: O, haha... ja, dat verhaal speelde zich ongeveer een halve eeuw voordat er zich iets begon te roeren van wat tegenwoordig AA heet af. Ik vermoed dat je in die tijd inderdaad niet veel keus had tussen iemand op z'n (blauwe) ogen vertrouwen of niet vertrouwen. Hoewel iemand die veel met een verslaafde partner te maken heeft (gehad) in die tijd toch ook wel bepaald gedrag kon herkennen, net als tegenwoordig. Problemen komen vaak voort uit het niet willen of durven herkennen van die tekenen vanuit persoonlijke loyaliteit. Maar nooit iemand vertrouwen die in het verleden verslaafd bleek is wel erg bot. Het verschilt van persoon tot persoon, van situatie tot situatie. Denk ik. Ik denk niet dat mensen veel verschillen van nu tegenover toen. Toen ik er naar keek was het op een Nederlandse zender op donderdag geloof ik door de EO, toevallig werd ik telkens op donderdag ziek zodat ik kon kijken. Ik ging toen naar de middelbare school. Ik weet niet meer welk jaar juist maar de uitzendingen gaan midden jaren 70 naar de jaren 80 geweest zijn. Drugs waren toen op mijn school een grote taboe. Maar alchohol was alom tegenwoordig en ook toen gaat teveel gebruik afgeraden geweest zijn.
renaldo61 Geplaatst 55 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Deze ochtend stond ik zeer vroeg op met een verkoudheid. Niets speciaal, vroeger had ik om de haverklap een verkoudheid, waarschijnlijk gaat daar mijn alchoholgebruik voor iets tussen gezeten hebben. Ik werd vroeger zelfs graag ziek. Maar ik maakte me wel zorgen om een verstopte neus nu. In verband met het gebruik van mijn CPAP apparaat .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden