Spring naar bijdragen

uitgesproken eo gezien?


krissiebissie

Aanbevolen berichten

Hoi mensen,
Even uitzending gemist/eo/uitgesproken googelen! (was gisteren op teevee)
Héhé, dat bood veel soelaas!!!!!
Nu weet ik weer waarom ik drink als "hoogopgeleide"vrouw!!
En zie ik dat het altijd nog erger kan...achter het stuur bijvoorbeeld...

Anyway nu ik het toch over teevee heb; sinds ik me hier heb aangemeld (2 dagen terug dus) vallen mij die teevee-reclames voor drank ineens erg op.
Dat je je als "anders/apart" kunt profileren als je dat of dat drankje drinkt bijvoorbeeld.
Dat die reclame-types allemaal van die prachtige mooie mensen zijn die in alle relaxtheid hun borrel naar hun lippen brengen...tjongejonge....voor ons worstelende mensen een crime om naar te kijken.

Maar ja, de Marlboroman is ook al lang geleden van de buis verdwenen dus ik denk dat die bijzondere Grolsch-drinkers binnenkort ook wel hun biezen zullen moeten pakken!!!
Toedeloe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi krissie

ja die reklames doen geen goed
die mannen van de heineken hebben meer lol dan ik
als ik gedronken had was ik niet zo vrolijk maar een beetje afwezig, een heleboel dus
misschien dronk ik meer bier dan zei
maarja waarschijnlijk zien we ze hier terug
groetjes
walbo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb in een ver verleden wel eens dronken achter het stuur gezeten Jopie,
toen was ik me er echter nog niet van bewust dat ik verslaafd was.
Ik slingerde over de weg...het was echt idioot! Ik was ook erg opgefokt ergens over maar tegelijkertijd ladderzat....
Later ooit 1 keer met wat drank op (met 2 kids achterin) richting een alcoholcontrole gereden...ik liet een andere auto vóórgaan, de fuik en mocht zelf doorrijden...tsjesus...de fuikwas vol..was wel even schrikken toen ik later in de krant las dat het om een alcoholcontrole ging...maar gelukkig geen ongelukken!!!
Nu rijd ik nooit meer met drank op. Dat heb ik wel van opgestoken!

En idd walbo, drank maakt niet gelukkig, maar ik ben toch een stuk lolliger/spraakzamer in gezelschap met wat drank op dan zonder....
Maar ken ook de in mezelf gekeerde stemming van...mijn maatje alco en ik en de rest kan stikken.....
Tis wat!
Groetjes Krissie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...