Spring naar bijdragen

Wie zijn er anno 27 maart 2011 actief op dit Forum?


SubRosa

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van een ander draadje vroeg ik mij af wie er nog op deze site actief zijn vanaf het begin.. tot heden(maart 2011)!Verslaving, overwegem om te laten, Genetische aanleg, Baclofen....

Wie zich onderweg heeft aangesloten... aanwezig bleef, lezend/actief... of juist haar/zijn eigen weg heeft gezocht/ gevonden! ... En zeker niet onbelangrijk... wie zijn de huidige actieve deelnemers?

Ik ben hier sinds een tijdje... maar de draadjes... ik kan ze niet volgen... tik vaak mijn eigen draadje bij.... zonder respons... tnx I am y

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Subrosa,

Ik heb de indruk dat je de weg hier niet zo goed weet.
In de rubriek Ditjes&Datjes vind je de dagdraad. Die word elke ochtend geopend en daar vind je de huidige active forumleden. Zie het maar als een soort huiskamer van het forum. En de groep wisselt best regelmatig van samenstelling. Sommige mensen zitten daar al redelijk lang maar er haakt natuurlijk altijd een aantal af na verloop van tijd en er komen weer nieuwe bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halo SubRosa, welkom.
Ben zelf aanwezig hier va. Oktober 2010 en ben gebruiker van Baclofen met 100% succes bij mij althans
Sluit me aan bij Fruitvlieg wat betreft Thema's, verdere info over Baclofen vind je op deze site (thema's)Wil je meer weten, schrijf dan bij dit onderwerp.
Succes bb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Subrosa,

Ik heb me aangemeld 1-1-2011 ik schrijf af en toe. Ik vind ook dat ik bij ditjes en datjes het niet bij kan houden. ben het met fruitvlieg eens. ook ik ga liever naar de thema's en schrijf zelf daar ook wel eens.

Ik sta vandaag 7 weken droog!

Succes hier.

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...