Spring naar bijdragen

Refusal


Basia

Aanbevolen berichten

Hallo
Ik drink meestal matig, alleen wijn, andere drank vind ik niet lekker. Ik ben gek op lekker eten met een lekker wijntje bij. Alles zal goed zijn, maar ik kan soms depressief worden en dan ga ik door met drinken en heb volgende dag erg spijt van. Omdat ik vorig jaar een grote depressie had, heb ik toen een tijdje refusal genomen.
Ik had nog tabletten van. Een week geleden heb ik een tablet 125 mg genomen omdat ik bang was dat ik zal op een feestje gaan drinken, ik heb gisteren tot mijn spijt gedronken ( 7 dagen na c ), ik had geen bijwerking na 8 glazen wijn. Mijn kater is wel anders, ik heb meer hartkloppingen en ik voel me angstig. Ik ben erg bang. ik ben steeds verleid tot wijn drinken omdat overal lekker glas wijn te zien is, op tv, winkel folder, bij vrienden op tafel etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Basia,

Hoelang was het geleden voor gister dat je dronk?
Hartkloppingen kunnen ook komen van overmatig drinken. Als je daarvoor al een tidjje droog stond, dan hakt 8 glazen er wel in natuurlijk. Komt je angst voort uit de hartkloppingen of is dat iets anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil gewoon niet zo veel drinken, ik voel me slecht bij, ik wil altijd matig drinken max 3 glazen per dag. Ik voel me altijd schuldig na te veel drinken. ik heb een maand geleden ook te veel gedronken, maar toen was mijn kater niet zo erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je advies, Ik heb veer een afspraak gemaakt bij mijn psycholoog, probleem met overmatig heb ik ook met eten. Altijd spijt. het komt door mijn verleden. Ik heb het idee dat ik onbewust ga te veel drinken of eten om een schuldgevoel te krijgen. Daarna ben ik erg bezorg voor mijn gezondheid, nu ben ik bang dat refusal nog in mijn bloed zat. ik denk alleen aan dat en wordt zo angstig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...