Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zoek iemand om mee te praten die weet wat het is om een verslaafde partner te hebben. Mijn partner is verslaafd aan cocaïne en na vele manieren van mij om hem te helpen is het vorige week geëscaleerd en heeft hij mij geslagen omdat ik hem geen geld wilde geven om nog meer coke te halen. Hij veranderde in een beest en was niet rustig te krijgen. Nu is er een contactverbod, maar dit komt een keer ten einde … en dan? Ben ik dan sterk genoeg om te zeggen dat het klaar is. Dat ik hem niet kan helpen, dat hij zichzelf moet helpen? Dus ik wil graag met iemand praten die weet waar ik nu doorheen ga. Mag een lotgenoot zijn, maar ook een (ex) verslaafde. Ook die hebben misschien tips …

Geplaatst

Op 19-3-2025 om 16:19 zei NDB:

Ik zoek iemand om mee te praten die weet wat het is om een verslaafde partner te hebben. Mijn partner is verslaafd aan cocaïne en na vele manieren van mij om hem te helpen is het vorige week geëscaleerd en heeft hij mij geslagen omdat ik hem geen geld wilde geven om nog meer coke te halen. Hij veranderde in een beest en was niet rustig te krijgen. Nu is er een contactverbod, maar dit komt een keer ten einde … en dan? Ben ik dan sterk genoeg om te zeggen dat het klaar is. Dat ik hem niet kan helpen, dat hij zichzelf moet helpen? Dus ik wil graag met iemand praten die weet waar ik nu doorheen ga. Mag een lotgenoot zijn, maar ook een (ex) verslaafde. Ook die hebben misschien tips …

Heftig NDB.. Ik heb geen ervaring met fysiek geweld; en misschien ben ik ook wel zoekende. Maar je mag me altijd een berichtje sturen om je hart te luchten. Verder heb ik via de POH GGZ Moedige Moeders doorgekregen als tip. Zij zitten volgens mij door heel NL. 

Geplaatst

Hee NDB, wat ontzettend rot om te horen! Ik heb zelfde soort ervaring gehad met nu inmiddels ex-partner. Voel je vrij om een berichtje te sturen als je je ei kwijt wilt of misschien tips adviezen wilt wat ik heb ervaren wat misschien jou zou kunnen helpen?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...