MariovanderHelm Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal,ik ben nieuw hier en heb het volgende probleem:In het verleden(2016 en 2020) aangehouden voor rijden onder invloed.Sinds okt 2022 is mijn rijbewijs ongeldig verklaard.Ik moet nu 12 april 2025 naar een psychiater van CBR.Heeft iemand hier ervaring mee en wat moet ik wel en wat moet ik niet zeggen? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Elonwyn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ervaring hier. Ze gaan bloed prikken (CDT en Gamma GT) en je krijgt een uitgebreid gesprek, waarbij de psychiater 5 tot 10 minuten aanschuift. CDT kunnen ze tot een half jaar terugkijken of je (regelmatig of te veel) drinkt. Zij moeten het uiteindelijk aannemelijk vinden dat je een jaar lang geen alcohol misbruikt hebt. Als dat in jouw geval zo is, dan kun je het voor een jaar terugkrijgen. Daarna moet je opnieuw de molen in. Als je nu al denkt dat je dit niet aannemelijk kan maken, dan zou ik me de kosten besparen. Dan is het toch kansloos. Ik heb het terug gekregen voor een jaar. Houd er rekening mee dat de doorlooptijd lang kan zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden