sanchez Geplaatst 14 december 2024 Rapport Geplaatst 14 december 2024 (bewerkt) Beste lezers na 43 jaar worstelen. Gevangen geraakt in een coke verslaving waarvan ik niet vtv wist dat dit uiteindelijk resulteert in paniek angst paranoia in de war zijn. Ben ik gelukkig erachter gekomen dat ik add heb en ook dat coke hier geen oplossing voor is. En zie helaas veel mensen doordraaien op dit onderschatte middeltje. Het wordt naar mijn inziens veel te erg verheerlijkt terwijl zoveel mensen psychisch vast komen te zitten na langdurig gebruik. Ik raak dit lieve mensen nooit meer aan want het kan echt je leven verzieken. Nu op Ritalin en ben zo ontzettend blij en voel me verlost van alle ellende waarvan ik dacht dat ie uitzichtloos werd. Ik schrijf dit om hoop te geven aan mensen die dit herkennen. Ik heb heel lang gezocht en ervaar dat je zelf echt initiatief moet tonen in de psychiatrie dus kies voor jezelf. Mijn wereld is weer helder geworden! 14 december 2024 bewerkt door sanchez Taalfout MaFlodder reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden