Claudius Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Ik gebruik Solian, waarom ze me dit middel juist voorschrijven weet ik niet. Ik vind het niet van toepassing bij mij maar het zorgt wel voor gewichtstoename. De psychiater wil dat ik vermager maar toch schrijft ze me dit voor. Ik dacht dat ik nog andere medicatie innam die als bijwerking vermageren hebben, maar blijkbaar zijn die er niet of niet meer. Ik dacht nochtans dat ik er nam die de eetlust doen afnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adDYpec Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Er zijn andere medicijnen die wel als bijwerking gewichtsverlies of verminderde eetlust kunnen hebben, zoals sommige antidepressiva (bijv. bupropion) of medicatie voor eetstoornissen. Het is mogelijk dat er verwarring is over wat je precies hebt geprobeerd, of dat die middelen op een gegeven moment niet meer geschikt waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden