Spring naar bijdragen

Ik zoek een buddy voor cocaïne verslaving

MM93

Aanbevolen berichten

Eerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 31 uit België, 8j verslaafd aan cocaïne met 3 stop periodes van eens 3, 6 en 8 maand. En 1000 1 dag tot 1 week pogingen.

wat ik zoek? 
iemand die zich kan vinden in mijn verhaal en iemand die net zoals mij het een grote steun zou zijn om bij iemand terecht te kunnen zonder schaamte.

Door een vriendje ben ik zonder dat ik het doorhad verslaafd geraakt. Alles was leuk tot stoppen niet meer ging. Ik heb adhd, nog geen jaar geleden pas de diagnose gekregen.. alles viel wel op zijn plaats wat ik niet snapte aan het en mijn leven. Ik gebruik cocaïne verkeerd, medicinaal. Het maakt mijn hoofd rustig en ik kan een boek lezen of sudoku oplossen wat anders bijna onmogelijk is. Ik gebruik het liefst thuis alleen, de 8 maand die ik gestopt was is een paar maanden geleden. Ik ben van de ene dag op de andere met alles gestopt. Van dagelijks c en wiet, heel soms alcohol maar dat nooit thuis, naar helemaal niets. Moest voor mijn rijbewijs dus dat was wel een goede motivatie. Ik heb dat helemaal alleen gedaan waardoor ik eig 8 maand thuis ben geweest, alleen, buiten mijn hobby’s deed ik weinig andere dingen. Gevolg social anxiety, ik maak plannen en zeg ze bijna altijd af omdat ik mezelf kwijt ben en stress krijg om te piekeren wat andere zouden denken of vinden van mij. Wie ben ik de persoon van voor die 8 maand, die van tijdens of die van erna? Geen idee. Mensen die geen verslaving hebben begrijpen “het” (kan ieder voor zich invullen) niet wat het mentaal is om tegen te vechten. Ik wil terug op mijn pad geraken en praten werkt zeggen ze. Dus verhalen en gevoelens zelf kunnen delen, maar ook luisteren naar die van een ander gaat een gevoel van niet alleen te zijn geven denk ik.

Wiet roken doe ik ook maar enkel als ik gesnoven heb, anders ben ik al ko na een halve joint, dus dat is iets wat vanzelf mee opgelost geraakt denk ik.

Mijn doel is om volledig te proberen stoppen dag voor dag, maar nu niet alleen want alleen werkt niet. Zo iets moet je kunnen delen en over babbelen anders is het gewoon pauze en geen verwering.  

Als je tot hier gelezen hebt dankjewel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi MM93,

Wat knap van je dat je 8 maanden lang gestopt was zonder enige hulp van andere. Ik ben ook verslaafd aan cocaine. Denk dat ik ongeveer 6 jaar gebruik. Ik heb ook meerdere pogingen gedaan. Maar ik denk dat ik ook een soort buddy/luisterend oor/ persoon om mee van gedachten te wisselen, nodig heb. Alleen is maar alleen. En iedereen heeft wel eens een zwakke dag waarop hij/zij die persoon nodig heeft om niet te vervallen in oude gewoontens. Ik ben via google deze website tegengekomen, in mijn zoektocht naar mensen die mij begrijpen, omdat ze met dezelfde verslaving zitten. Mocht ik niets meer van je vernemen dan wens ik je veel sterkte , wijsheid en doorzettingsvermogen bij je volgende poging! Waar een wil is , is een weg

bewerkt door Damien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Damien:

Hi MM93,

Wat knap van je dat je 8 maanden lang gestopt was zonder enige hulp van andere. Ik ben ook verslaafd aan cocaine. Denk dat ik ongeveer 6 jaar gebruik. Ik heb ook meerdere pogingen gedaan. Maar ik denk dat ik ook een soort buddy/luisterend oor/ persoon om mee van gedachten te wisselen, nodig heb. Alleen is maar alleen. En iedereen heeft wel eens een zwakke dag waarop hij/zij die persoon nodig heeft om niet te vervallen in oude gewoontens. Ik ben via google deze website tegengekomen, in mijn zoektocht naar mensen die mij begrijpen, omdat ze met dezelfde verslaving zitten. Mocht ik niets meer van je vernemen dan wens ik je veel sterkte , wijsheid en doorzettingsvermogen bij je volgende poging! Waar een wil is , is een weg

Bedankt voor je reactie en positieve woorden, ik wens jou minstens hetzelfde toe. Welke website ben je tegengekomen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beide, na veel zoeken heb ik jullie misschien gevonden die me kunnen helpen een luisterend oor kunnen bieden en tips. Mijn verhaal, al lang verslaafd aan alcohol diazepam etc daar nu 8 maanden clean van maar echt heel veel hulp. Wat zij nu niet weten is dat ik coke gebruik en veel. Er staat een hoop op het spel als dit uitkomt dus dat maakt mij ontzettend bang. Ik doe dit allemaal stiekem en dat is echt een last weer. Ben echt al 8x opgenomen voor detox alcohol en hou echt iedereen (weer) voor de gek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...