Shahire Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Hai allemaal, Ik ben hier ooit 13 jaar geleden gestopt met de alcohol en sinds afgelopen februari ben ik gestopt met roken (niet op dit forum of welk ander forum dan ooit). Via via kwam ik op een 4 uur durende ‘cursus’ avond van stichting www.ikstopermee! (Hugo Hairwassers) Zoek de site eens op en je zult daar meer lezen. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat iedereen die er die avond zit zijn peuken aan het eind weg gooit en nooit meer wil roken. Er wordt je niet verteld op die avond waarom roken slecht is voor je, dat weten we allemaal wel, alle gegevens uit de tabaksindustrie worden je voorgeschoteld en als je die hoort en wat erin zit dan ben je er snel klaar mee. Er worden goede instructies gegeven zodat je ook geen 10 kilo of meer aan hoeft te komen, als dat wel gebeurd volg je de instructies gewoon niet goed op. Ik zou een ieder die wil stoppen echt deze avond willen aanraden, ze komen door het hele land, je verzekering vergoed als het goed is en……lukt het je dan toch niet je in deze ene avond je blijft garantie houden om gratis de avond nogmaals te doen 👍 Lijkt mij toch stukken beter dan ‘medicatie’ middelen waarin ook nicotine zit en we de tabaksindustrie evengoed mee blijven sponsoren. www.ikstopermee! Groet Shahire 🌹 ) Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden