Gooisevrouw Geplaatst 23 oktober Rapport Share Geplaatst 23 oktober 20 dagen nu zonder alcohol, 62 jarige vrouw, maar heb het moeilijk op dagen met emotionele stress en/of vermoeidheid. zou dan graag iemand anoniem (veilig) willen kunnen contacten, die goed bereikbaar is ook. ik ben vandaag nieuw op dit forum met die hulpvraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 24 oktober Rapport Share Geplaatst 24 oktober Goedemorgen @Gooisevrouw! Ik ben zelf gestopt op 7 oktober, dus iets minder lang. Volgens heeft heeft iedereen die pas gestopt is het moeilijk. Ze zeggen dat het langzaam aan beter gaat worden. We gaan het zien. Je mag, als je wilt, mij een bericht sturen als je het moeilijk hebt, samen staan we sterk toch? Ik zit enkel niet de hele dag achter mijn computer dus misschien krijg je niet direct een reactie. Succes in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gooisevrouw Geplaatst 24 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 8 uur geleden zei Wendy75: Goedemorgen @Gooisevrouw! Ik ben zelf gestopt op 7 oktober, dus iets minder lang. Volgens heeft heeft iedereen die pas gestopt is het moeilijk. Ze zeggen dat het langzaam aan beter gaat worden. We gaan het zien. Je mag, als je wilt, mij een bericht sturen als je het moeilijk hebt, samen staan we sterk toch? Ik zit enkel niet de hele dag achter mijn computer dus misschien krijg je niet direct een reactie. Succes in ieder geval! Ik heb het nu moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gooisevrouw Geplaatst 25 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober Dank voor je medelevendheid en zet hem op Wendy. Je kunt het! ik heb inmiddels in mijn vriendenkring iemand gevonden die ik direkt mag bellen bij zucht,…dat werkt voor mij beter. succes met het deprogrameren van de gewoonte. Het lukt ons! Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden