Spring naar bijdragen

Ik zoek een maatje stoppen met alcohol

Gooisevrouw

Aanbevolen berichten

20 dagen nu zonder alcohol, 62 jarige vrouw, maar heb het moeilijk op dagen met emotionele stress en/of vermoeidheid. 
zou dan graag iemand anoniem (veilig) willen kunnen contacten, die goed bereikbaar is ook.

ik ben vandaag nieuw op dit forum met die hulpvraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Gooisevrouw! Ik ben zelf gestopt op 7 oktober, dus iets minder lang. Volgens heeft heeft iedereen die pas gestopt is het moeilijk. Ze zeggen dat het langzaam aan beter gaat worden. We gaan het zien.

Je mag, als je wilt, mij een bericht sturen als je het moeilijk hebt, samen staan we sterk toch? Ik zit enkel niet de hele dag achter mijn computer dus misschien krijg je niet direct een reactie.

Succes in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Wendy75:

Goedemorgen @Gooisevrouw! Ik ben zelf gestopt op 7 oktober, dus iets minder lang. Volgens heeft heeft iedereen die pas gestopt is het moeilijk. Ze zeggen dat het langzaam aan beter gaat worden. We gaan het zien.

Je mag, als je wilt, mij een bericht sturen als je het moeilijk hebt, samen staan we sterk toch? Ik zit enkel niet de hele dag achter mijn computer dus misschien krijg je niet direct een reactie.

Succes in ieder geval!

Ik heb het nu moeilijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...