bass Geplaatst 4 oktober Rapport Share Geplaatst 4 oktober Ik zit nu 4 maanden thuis met overprikkeld zenuwstelsel/burn out/overspannen. Eerste 2 maanden krabbelde ik weer langzaam op. In begin paar keer oxazepam gebruikt en tijdje hele lage dosering quetiapine ca. 3mg Met quetiapine gestopt na 3 weken. Nu afgelopen 3 weken gaat het minder. Hele dag overdenken en gespannen als ik al wakker wordt. Gevoel alsof ik nooit weer beter ga worden. Dit ebt soms in de middag weg maar blijft lastig. Slapen gaat ook al 27 nachten slecht.....soms maar 2 uur slaap. Nu afgelopen week heb ik elke dag 2x 5mg oxazepam genomen. In ochtend en in middag. Voor slapen gaan mocht ik 1 zolpidem 10mg hebben maar heb soms maar kwart of half gebruikt. Ik lees de hele dag op internet wat bijwerkingen zijn en wanneer je verslaafd bent. Wordt er zelf hopeloos van. Na een week wil ik eigenlijk al weer 1x per dag 5mg proberen te nemen aangezien ik veels te bang ben voor verslaving. Wat zijn jullie ervaringen met zulke lage doseringen per dag? Het is soms zo lastig om een beetje ontspannen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden