Edmond Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september Ben op zoek naat een maatje om de afbouw lorazepam te bespreken ik ben 70 jaar en ni na 9 maanden aan het afbouwen van 1 mg naar 0 zit nu op 0,25 mg kost moeite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september Beste @Edmond, je zit hier op het alcoholforum, niet op het benzoforum. Wat is de reden geweest dat je lorazepam bent gaan slikken? Dat wordt soms gebruikt bij stoppen met alcohol. 1 mg is een vrij lage dosering, hoelang heb je dat geslikt? Wat kost jou precies moeite? 0,25 mg is bijna te verwaarlozen. Mensen kunnen wel heel verschillend reageren op benzo's. Oorspronkelijke klachten, mogelijke bijwerkingen. Zelf slik ik onregelmatig 10 mg diazepam = 2 mg lorazepam. Of in ruim een week 40 > 35 > 30 > 25 > 20 > 15 > 10 > 5 > 0 mg diazepam bij alcoholontwenning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edmond Geplaatst 21 september Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september Dank voor he reactie, alcohol is idd foutje. Waarschijnlijk omdat ik het toch 10 maanden heb gebruikt kost het moeitr volgende week ga ik naar 0,125 want ik wil er zo snel mogelijk af edmond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden