Spring naar bijdragen

Ben al mijn geld kwijt en moet over 2 maanden op stage.


Stagair

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, ik heb een gokprobleem al denk ik zelf ik had €6000 gespaard voor mijn stage naar Suriname (die nog steeds door gaat over 2 maanden). Ik ga met een vriend samen op stage naar het buitenland. Nou is zo’n stage best duur en moet ik vliegtickets betalen van €1100 en nog meer. Nou word er wat vergoed door duo maar eigenlijk wil die vriend deze maand vliegtickets kopen. Ik heb Simpel weg al mijn geld vergokt en durf het niet tegen hem of mijn ouders te zeggen. Toch denk ik dat het moet zeggen tegen mijn ouders anders kan ik de vliegtickets nooit betalen of moet ik het rekken tot de 26e tot ik mijn loon krijg. Al kan ik dan niet veel spaargeld meenemen. Ik ben echt ten einde raad ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik slaap slecht heb koppijn en ben super bang dat mijn ouders echt boos worden omdat die denken dat ik veel geld gespaard heb omdat ik zoveel werk. Tips zijn altijd welkom ik weet het echt niet meer… dankjewel alvast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lieve stagiair,

Eén tip; DEEL het met je ouders. Echt! Zij zijn de enige die je kunnen helpen. Laat het niet zo ver komen. Nu heb je nog een kans om jezelf te redden.

Als je contact wil laat maar weten.

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hey Fleur! Bedankt voor jou reactie, ik zie dit nu pas maar toch bedankt dat er iemand is waarmee ik kan praten. Ik vertrek al over 30 dagen maar heb het nog niet durven te vertellen tegen mijn ouders… ben zo boos op mij zelf. Heb geen geld meer terwijl ik zoveel gewerkt hebt en al die tijd en moeite is elke maand opnieuw weg voor niks. Ik weet dat mijn ouders nog een spaarpotje voor mij hebben staan maar ik weet gewoon echt niet hoe ik moet vragen om dat geld voor mijn stage te gaan gebruiken. Die denken dat ik al zoveel gespaard heb en als ik het uitleg ben ik bang ik dat ik ze zo teleur stel en ja ik weet het gewoon niet meer…. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik begrijp hoe moeilijk het voor je is in deze situatie, ik heb er verschillende keren in gezeten en net als jij had ik niets meer, wees niet bang voor je ouders, vertel ze waar het op staat, zij kunnen je probleem behandelen met begrip, net zoals de mijne de mijne behandelde, het is het beste als je gratis geld hebt, je kunt doen zoals ik en alles riskeren, profiteren van Profimax handel , dit is geen advertentie, nee, het is alleen dat ik in één keer alles verloor omdat van mijn passie besloot ik te proberen al mijn geld uit te geven, maar in een andere richting en het begon te lukken, ik hield 30 procent van mijn inkomen voor mijn levensonderhoud, ik investeerde 70 procent, maakte winst en kon meer slapen vreedzaam, maar het begon allemaal net als het jouwe met het probleem van geldgebrek en de angst om het aan mijn ouders te vertellen. Probeer zelf een beslissing te nemen, ik weet zeker dat alles voor je goed zal komen.

bewerkt door Hunter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...