irunalone Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hoe voedt ik mijn kind op terwijl ik alcoholverslaafd ben? Mijn zoon is elf. Een dijk van een jongen. " mama, waarom ben je zo vrolijk?" "Heb je wijn gedronken?" "Mama, ben je dronken?". Hartverscheurend maar waar: ik ben op zijn minst flink aangeschoten. Het jochie heeft het feilloos door. Dit MAG toch niet doorgaan, dit jongetje heeft mij nodig! Help alstjeblieft, bedankt, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik denk dat jezelf het antwoord wel weet. De sleutel is namelijk stoppen met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Bedankt Kameleon, vanaf morgen ga ik ervoor: je hebt gelijk: de sleutel is STOPPEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik heb het gelezen, super! wens je veel kracht toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden