Zbb Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 30 minuten geleden zei Dune: @Zbb, goed plan, wat voor werk doe je? En kan je het op werk wel droog houden? veel succes in ieder geval! Ik werk in de binnenvaart week op week af hier word heel weinig gedronken aan boord en meestal trigger mij het niet als een colega een borrel neem. die mensen kunnen er mee omgaan en ze weten van mijn alcoholverslaving. daarom heb ik besloten om toch een halve week te werken,hier is de kans dat ik terugval nihil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Heb alleen nog behoorlijk wat medicatie dus ik doe deze week weinig tot niks ik heb met mijn werkgever overlegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 5 uur geleden zei Zbb: en dan maandag/dinsdag weer aan de antabus @Zbb, ik begrijp niet zo goed waarom je dat iedere keer weer slikt, terwijl je daar iedere keer doodziek van wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 26 minuten geleden zei Roberto: @Zbb, ik begrijp niet zo goed waarom je dat iedere keer weer slikt, terwijl je daar iedere keer doodziek van wordt. Ik was een hele tijd gestopt met de antabus en dat ging best goed geen tot weinig (grote) terugvallen drinken met antabus heb ik voorheen weleens gedaan,dan word je al ziek na een of twee bier en dan drink je echt niet door. zonder antabus is voor dit moment een te groot risico voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 (bewerkt) 48 minuten geleden zei Zbb: zonder antabus is voor dit moment een te groot risico voor mij @Zbb, ok, ik neem aan dat je weet wat je doet. 15 december 2023 bewerkt door Roberto Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 december 2023 Rapport Share Geplaatst 15 december 2023 Heb weer een geweldig optreden gehad met het koor. Morgen op een kerstmarkt spelen en dan moeten even alle zeilen bij.No way dat ik ook maar iets aanpak, waar drank in zit.Nouja, aanpakken kan wel, maar dan snel weer doorgeven.Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er wel gluwein uitgedeeld gaat worden.Ben er meer geweest, dus weet hoe het daar gaat.Nu nog even nagenieten en met een voldaan gevoel mijn mandje straks in. Dune en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 @Spirit mooie tijden hé, muziek, lichtjes, warmte, en chocomel geniet ervan Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 17 december 2023 Rapport Share Geplaatst 17 december 2023 Op 15-12-2023 om 16:19 zei Roberto: Ik ook. Moet nog even nalezen waar dit precies over gaat. Ha Roberto, je bent er weer! Heb je gemist. Had je een korte vakantie van het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden