Spring naar bijdragen

Gokken de baas


Jack90

Aanbevolen berichten

Zijn er nog veel mensen met gokproblemen?

Ik klaar met het Tactus onlineprogramma. Inmiddels 5 maanden 'clean', niet gegokt. 

Totaal 40.000 aan schulden gemaakt. Geld geleend bij familieleden en vrienden. Volgende maand heb ik schuldenvrij mede door een hypotheekverandering om het op te lossen. 

Vanaf dat moment starten met het opbouwen van een nieuwe buffer/spaarpot.

Mijn tip: praat, praat en praat! Wees eerlijk en zoek hulp als je problemen ervaart. Het is echt een vieze, mentale, ziekte die hardnekkig is. Zorg dat je je zelf inschrijft bij Cruks zodat je nergens meer bij kunt. Hebben jullie tips of wil je tips, reageer maar. Delen helpt elkaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Hoi. Ik heb ook nog steeds gokproblemen. 5 maanden clean is erg mooi van je. Kun je trots op zijn. Ik heb het zelf zo'n 8 maanden volgehouden met Cruks en Gamban. Inmiddels toch weer een terugval gehad. Mijn probleem is ook dat ik het niemand vertel als ik weer gespeeld heb. Dus erover praten is wel een goede tip, want zolang je het zelf geheim houdt wordt het lastig ermee te stoppen. Cruks is ook goed. Alleen niet 100% denk ik. Gamban heeft mij ook goed geholpen, tot ik er problemen mee kreeg op mijn computer en alles opnieuw moest installeren. Behandeling kan wel helpen om de basics beter te begrijpen. En wat ik ook nog een tijdje gehad heb is budgetbeheer. Kan ik zeker wel aanraden, al is het maar voor een jaar of zo. Andere tips weet ik effe niet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...