Spring naar bijdragen

Terugval na terugval


Roekerd

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik heb eerder een forum geplaatst over mijn verslaving met gokken. Dit was in 2022. Na een zwaar dieptepunt en 20000,- vergokt te hebben, hierna mijn leven kunnen oppakken in positieve zin. Niet kunnen gokken door mijn Cruks registratie. Hiervoor ook therapie gehad etc.

Ik kwam er dus achter dat ik na 6 maanden mijzelf kon uitschrijven in Cruks. 6 maanden lang niet gegokt en toch op de datum na 6 maanden, direct na 00.00 mijn registratie opgezegd om weer te kunnen gokken. In het begin schrok ik hier wel van, al gaf ik mijzelf weer helemaal over aan het gokken. Elke dag gokken....Van voetbalwedstrijden tot blackjack. Verlies je 100 euro, stort je weer 100 euro om dit verlies goed te maken. Win je 300 euro en verlies je hier 100 euro van, wil je die 100 euro winst, die je verloren hebt ook weer terugwinnen. Brengt erg veel stress met zich mee pff. Gokken gebeurd dat thuis of op werk pff. Dat winnen en verliezen dat verschilt elke dag en probeer hierin dan telkens de balans te houden. Ik laat mijn spaargeld die ik afgelopen jaar 10k,  beheren door een goede vriend, dit ook met de reden dat ik hier niet mee kan gokken. Afgelopend weekend dus weer gokken, verlies ik 2x 250 euro met een voetbalweddenschap. Hierna weer 500 euro gestort op dit goed te kunnen maken. Dit deze keer dan ook verloren. Aan de ene kant denk ik zwaar kut pfff. Laat me nog een 1000,- storten, wat overigs dat het laatste geld is op mijn rekening om te kunnen gokken(dit omdat mijn spaargeld wordt beheerd door een vriend). Gelukkig dacht ik hier anders over en melde me direct aan bij cruks( nog een keer ). Dit was een opluchting, omdat ik eindelijk van de allerdaagse stress af ben. Wel heb ik die trigger nog steeds dat ik wil gokken. Paar dagen niet gegokt, Cruks registratie actief, meld ik me aan bij een of andere website waar ik net 250,- op voetbal zet. Dit verlies ik. Wat doe ik, ik stort 750 euro op mijn account door dit na 5 min te vergokken op blackjack hahaha. Ik ben nu wel echt klaar met gokken en hoop mijn gevoelens en voortgang hier te kunnen delen. Ben heel blij dat ik niet bij mijn spaargeld kan, dit zou nu dan allang vergokt zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Roekerd,

Goed bezig, de komende tijd kun je een 'afstand' gaan creëren tussen de verslaving en jijzelf. Cruks is leuk, maar zonder echte acties ben je aan het aftellen van ga je zeker na 6 maanden weer direct door met gokken. Wat je zou moeten doen is niet leuk, maar wel noodzakelijk. Financiële controle en verantwoording, zakgeld en de komende maanden naar meetings. Niet leuk, maar zo geef jezelf wel een kans om nieuwe routes te kiezen in de toekomst.

TB 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...