Amalia Geplaatst 23 april 2023 Rapport Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) x 23 april 2023 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 23 april 2023 Rapport Share Geplaatst 23 april 2023 Oh jee, nu is Amalia ook al aan de drank geraakt Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 25 april 2023 Rapport Share Geplaatst 25 april 2023 Op 22-4-2023 om 15:40 zei Toos: Je wilt er er niet al teveel over kwijt en dat is prima. Ik moest gisteren in mijn ziekenhuisdossier zijn om te kijken naar mijn uitslagen. Dat kon ik niet nuchter. Teveel spanning. Heb ik nu spijt dat het zo moest? Ja en nee. Want ja....uitslagen goed. En nee....ik had een duwtje nodig. Hoe doe jij dat? Zonder drank? Bij jou ligt het nu heel anders. Geen antwoord is ook goed. Knuffel voor jou @Donder Volgens mij draai je de boel een beetje om. Ik vertel alles en jij wil niet alles vertellen. Bij mij is er niets veranderd, dus dat geef ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden