mismaf Geplaatst 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2006 dag , ben nog niet erg thuis op dit mismaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2006 Ha Mismaf,goed dat je er bent! Welkom. Al wat gelezen? Al de inspiratie gevonden om ook De Grote Stap te maken??Hou ons op de hoogte,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaf Geplaatst 20 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2006 hallo emmaheel hartelijk bedankt voor je reactie dat was echt vlug. gisteren is mijn dochter terug naar holland gegaan nadat ze hier twee weken is geweest. daar had ik het erg moeilijk mee.ik ben namelijk 1 jaar en twee maanden nugter geweest en toen ik haar gisteren weg heb gebracht en thuis gekomen ben heb ik 3 wiskys gedronken ik was niet dronken ik begon te drinken om 6.30 en ben gestopt om 12.30 en heb nog een spelletje gedaan en zelfs gewonnen mijn dochter belde mij om 10.30 en had niet in de gaate dat ik weer hervallen was daar was ik wel blij meemijn probleem was dat ze nooit tegen mij zecht dat ze van mij houd maar gisteren zij ze i love jou toen dat deed mij erg veel goednu heb ik goed geslapen en een vriendin is langs gekomen en heeft mij een lekkere knuffel gegeven en heeft goed met mij gesproken en ze heeft mij deze side laten zien hoe ik er in kon komenik stop nu want ik ben blij dat ik even mijn hart kan luchte doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2006 HAllo Mis maf,Welkom op het forum,Knap dat je zo lang nuchter bent gebleven, vandaag weer een nieuw begin? verdriet g dat je dochter weer weg is? Helaas niet weg te drinken, behalve voor even, dus ben je beter af door het te vedragen.Ben pas bijna 2 weken droog hoor..Beep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2006 Hoi Mismaf,van harte welkom! Bespeur ik daar een engelse zinsbouw?Tja meid, het is niet gemakkelijk om een moeder te hebben met een drankprobleem en sommige kinderen zijn niet erg vergevinggezind. Ik heb hetzelfde met mijn oudste dochter maar die heeft het voornamelijk moeilijk met mij full stop. het is ook niet gemakkelijk om maar 17 jaar met je moeder te schelen.Maar wat goed van je dat je het al zolang vol hebt gehouden. En nu gewoon weer aan de slag, hoor!liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaf Geplaatst 22 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2006 hallo anjo hebt geijk dat ik engels georienteerd ben ik heb n.l. 13 jaar in australie gwoonden daarna geschijden. ik woon nu in spanje en heb een mooi apartement hierwel een beetje alleen want ik woon in een klein dorpje maar gelukkig niet ver van benidorm vandaan ik hoop op deze side wat mensen leren kennen en diehier misschien over willen komen ik weet natuurlijk dat het moeilijk is en dat je niet zomaar iemand kan vertrouwen dus goed op mijn kievive zijnhartelijk bedankt voor je reactie mismaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaf Geplaatst 22 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2006 hallo beep bedankt voor je reactie ik weet dat je niks weg kan drinken wand de volgende dag zit je toch weer met het zelfde probleemhet was echt goed dat ik 1 jaar en twee maanden droog heb gestaanmaar nu ben ik weer bezig om te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Ha Mismaf,is dat zo, dat je nu (na 1x drinken) weer het gevoel hebt dat je weer moet gaan stoppen? Dus dat het een actief proces weer is. Of is het gewoon weer doorgaan met wat je het afgelopen jaar hebt gedaan; niet drinken?Heel veel sterkte en kom ook eens op de dagdraad enzo. Er is nog zoveel meer op het forum om over te schrijven en mee te schrijven en te vertellen.Hoor je,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaf Geplaatst 23 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 hallo emma je bericht ontvangen jeschreef dat veel meer kon doen op deze side maar ik weet niet hoe omdat ik pas mijn computer heb misschien kan je mij wat info geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Hoi Mismaf,Je moet eens proberen om iets anders aan te klikken op je scherm.Bijvoorbeeld bovenaan deze draad, links van de berichtjes staan allerlei categorieën in het blauw onderstreept. Als je daar op klikt dan kom je op een andere plek terecht en kun je daar weer andere 'draden' lezen (een 'draad' is een serie berichtjes achter elkaar).Kijk maar eens bij 'ditjes, datjes en dagdraad', daar schrijven we iedere dag van alles in.Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2006 Hoi mismaf,Heb je mijn berichtje ontvangen?heerlijk idee dat iemand van het forum in het zonnetje zit.Hier regent het weer!Gaat het goed met je, back on the wagon ?liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2006 ¡Hola Mismaf!Quando podemos arrivar?Somos con tres personas, muy gentil, y yo puedo te comprar el computer. Esto es mi profession. Por las gente adultas, claro? Tengo un chico que tiente 11 años y un chica que tiene 9 años. Non hablan español los chicos pero creo no es un problema. Zucht kreun steun dat kost effe moeite zeg uit een grijs geheugen gelepeld net niet aangetast door de Korsakov.Sterkte hier en je bevindt je in goed gezelschap zou ik zeggen !!!! (ik kom rustig van de zomer, dan zijn mijn kids twee weken weg en ga ik dood van de eenzaamheid ik heb familie in Javea dus huur een autootje en tuf wat rond, effe mijn Spaans ophalen en kom jou wel computerles geven). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2006 Mocht je een privé-berichtje sturen (als je dat al kan dan naar Houtje svp daar werk ik het meeste mee, maar kom gezellig op de dagdraad !!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden