kaab Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Ben erg blij voor je Beep!!!!Hoop spoedig ook dit stadium te bereiken!!!Heb je trouwens geen last van koppijn overdag???Houd vol!!!!Ik sta aan je zij!!!Kaab, Your PB forever!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaab Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Hoi Anjo, Ik had het zo ook niet opgevat!!!Kritische vragen zijn niet slecht!!Iemand een spiegel voorhouden ook niet.Ik ga er echter van uit dat iedereen uniek is en het op haar/zijn manier moet doen.Tuurlijk zijn adviezen zeer welkom en heeft iedereen nodig.Vooral steun van elkaar!!Dank voor je steun!!!Je kan ook rekenen op de mijne!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Hi Kaab en Anjo,Wat goed dat jullie zo open en kritisch naar elkaar kunnen zijn en PP ook natuurlijk. Als je ervanuit gaat dat we hier allemaal zijn om in de eerste plaats onszelf, maar zeker ook de anderen te helpen is dat ook wel een voorwaarde.Hulde aan alle stoppers, doorzetters en opnieuw weer oppakkers!!FF Zakelijk, volgens mij kunnen we de discussie beter op de dagdraad voeren, i.p.v. op de wie=wie[En Kaab: het gaat ervan komen, we hebben zo'n lange aanloop hiernaatoe gemaakt, nu ook springen, het is diep, maar we kunnen watertrappen en later zwemmen zonder bandjes!Q]ik drink niet, dus ik besta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaab Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Gelijk heb je Beep!!!Ik heb geen watervrees!!Zie meer op tegen tandarts morgenochtend!!En BTW, Ik heb ook nog het diploma "reddend zwemmen"!!!!OK voortaan op dagdraadje!!Ciao Kaab. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaab Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Ga nu maar pitten!!!Truste iedereen en tot morgen!!!!Kaab. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Kaabmag ik nog even zeggen dat ik het knap vind hoe je reageert! Meen ik hoor. Maar ik denk mét jullie dat dit soort discussies juist belangrijk zijn. maar nogmaals, knap hoe je er mee opgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tika Geplaatst 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 Hallo allemaal,Nou, het moet er maar eens van komen, ik ga maar eens meepraten.Ik ben Tika, vrouw (of eigenlijk toch meer een meisje vind ik natuurlijk zelf) 38 jaar oud en draai vandaag precies 7 weken en een halve dag mee met het programma.Hoe je leven kan veranderen binnen twee maanden !!!! Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Sprecificeer: van gemiddeld 70 glazen per week naar een gemiddelde van 6 ! En niet minder belangrijk: van humeur -10 naar + 90. Dit komt zeker ook voor een groot deel door jullie, Forumleden. Hoe ik ook lange tijd geleden heb onder het 16.00 uur-syndroom Afgezien van linke zonnige dagen zoals nu, ben ik daar voor een groot deel van genezen.Bedankt daarvoor, allemaal! Ik zal mijn steentje bij gaan dragen om anderen te steunen. Beloofd.Liefs, Tika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dexter Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Hoi beep, ik zie dat je on bent........kan ik je wat vertellen over mijn alco-problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 15 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Hoi Dexter, ja dat kan natuurlijk, probeer dat via ditjes en datjes te doen,Beep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dexter Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 goed, ik zoek het op want ik ken mijn weg hier nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dexter Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Zeg Beep. Hoe werkt dat hier eigenlijk........ik ga dus naar ditjes en datjes en.........wat moet ik dan doen? maak me es wat wegwijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 15 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Hoi Dexter,Kun je eerts via knop navigatie naar werking forum gaan?De wie ie wie wordt vooral gebruikt voor voorstellen, de ditjes en datjes voor de 'gewone'discusie, maar als het niet lukt kun je gewoon doorgaan zoals nu hoor,Beep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden