Spring naar bijdragen

nieuw: Beep


beep

Aanbevolen berichten

Hoi Anjo,
Ik had het zo ook niet opgevat!!!
Kritische vragen zijn niet slecht!!
Iemand een spiegel voorhouden ook niet.
Ik ga er echter van uit dat iedereen uniek is en het op haar/zijn manier moet doen.
Tuurlijk zijn adviezen zeer welkom en heeft iedereen nodig.
Vooral steun van elkaar!!
Dank voor je steun!!!
Je kan ook rekenen op de mijne!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Kaab en Anjo,
Wat goed dat jullie zo open en kritisch naar elkaar kunnen zijn en PP ook natuurlijk. Als je ervanuit gaat dat we hier allemaal zijn om in de eerste plaats onszelf, maar zeker ook de anderen te helpen is dat ook wel een voorwaarde.
Hulde aan alle stoppers, doorzetters en opnieuw weer oppakkers!!

FF Zakelijk, volgens mij kunnen we de discussie beter op de dagdraad voeren, i.p.v. op de wie=wie[

En Kaab: het gaat ervan komen, we hebben zo'n lange aanloop hiernaatoe gemaakt, nu ook springen, het is diep, maar we kunnen watertrappen en later zwemmen zonder bandjes!




Q]ik drink niet, dus ik besta


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Nou, het moet er maar eens van komen, ik ga maar eens meepraten.
Ik ben Tika, vrouw (of eigenlijk toch meer een meisje vind ik natuurlijk zelf) 38 jaar oud en draai vandaag precies 7 weken en een halve dag mee met het programma.
Hoe je leven kan veranderen binnen twee maanden !!!! Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Sprecificeer: van gemiddeld 70 glazen per week naar een gemiddelde van 6 ! En niet minder belangrijk: van humeur -10 naar + 90. Dit komt zeker ook voor een groot deel door jullie, Forumleden.
Hoe ik ook lange tijd geleden heb onder het 16.00 uur-syndroom Afgezien van linke zonnige dagen zoals nu, ben ik daar voor een groot deel van genezen.

Bedankt daarvoor, allemaal! Ik zal mijn steentje bij gaan dragen om anderen te steunen. Beloofd.
Liefs, Tika

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Dexter,
Kun je eerts via knop navigatie naar werking forum gaan?
De wie ie wie wordt vooral gebruikt voor voorstellen, de ditjes en datjes voor de 'gewone'discusie, maar als het niet lukt kun je gewoon doorgaan zoals nu hoor,
Beep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...