Spring naar bijdragen

Even voorstellen : masker af


Monica1993

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Monica en ik wil voor eens en altijd mijn masker afzetten. Ik kamp al jaren met een gokverslaving en wil er nu voor eens en altijd vanaf. Vorig jaar is mijn relatie uitgegaan en woon sinds een halfjaar op mezelf. Ik kamp met enorme schuldgevoelens en schaamte en voel me ook erg somber. Het gokken gaat van kwaad tot erger en inmiddels zijn mijn schulden zo hoog dat ik geen idee meer heb hoe ik moet rondkomen. Zodra mijn salaris binnen komt is het geld binnen twee dagen op. Ik durf niemand in vertrouwen te nemen omdat ik me ontzettend schaam maar ik ben er echt klaar mee om continu met een masker op te lopen en ik wil gaan bouwen aan een toekomst. Ik werk 40 uur, heb opzich gewoon een normaal leven maar alle stress rondom geld nekt me nu en daarom heb ik besloten eens een kijkje te nemen en op zoek te gaan naar lotgenoten. Ook heb ik vanavond de eerste stap gezet naar hulp voor mijn schulden.

Ik hoor graag ervaringen van anderen over dit onderwerp en ben benieuwd of hier meerdere mensen kampen met dit probleem.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Monica en zo te lezen hoor je helemaal thuis hier :)

Het is altijd een mooi begin om hier eerlijk en anoniem je verhaal te kunnen doen. Het zal niet een makkelijke reis worden, maar blijven gokken is sowieso een verhaal die tot veel grotere ellende leidt. 

Wat zijn de plannen de komende tijd en heb je al eerder hulp gezocht?

Mvg,

TB 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Dank voor jouw reactie.

Ik heb nog niet eerder hulp gezocht hiervoor maar mijn plannen de komende tijd zijn een afspraak maken bij schuldhulpmaatje om alles op een rij te krijgen en ik krijg een intakegesprek bij verslavingszorg. Deze week heb ik daarover telefonisch contact. Ik vind het allemaal erg spannend! 

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...