Chinagirl Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Hoi Eefje,Harstikke goed Nu volhouden hoor,gr. Chinagirl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Hoi Chinagirl,Dat ga ik zeker doen voel me goed vandaag,en jij?groet Eefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xandri Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Denk aan de reden waarom je ooit bent gestopt is het sociaal drinken het waard om bepaalde risico s te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eefje Geplaatst 1 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2006 ik denk het niet, stoppen in het allerbeste, ook omdat de andere optie je de hele dag bezig houd en ik wil gewoon met andere dingen bezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2006 oei, ik reageer een beetje laat zie ik, maar er lopen af en toe ook zoveel draadjes. Ik ben heel blij dat je er met je vriendin over gepraat hebt en dat je nu weer voor jezelf gaat zorgen. Zij zal haar eigen keuzes moeten maken en jij bent zo sterk dat je de jouwe ook zelf weer maakt!met mij gaat het soso.. kan beter.. komt wel weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden