wil133 Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 mijn doel is het om niet meer te drinken (alcohol) dit doel heb ik mij gesteld op 13 julie 2005. Tot nu toe ook gelukt, dus bijna 1 jaar alcohol vrij. Bevalt me nog steeds goed.wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 nymphe, zo leuk is het niet als je een flesje wijn per avond "nodig" hebt. Als je het uit vrije wil doet is er volgens mij weinig mis mee. sterkte meis. Niet meer lachen om je problemen he?? Neem het wat serieuze of neem het het heel licht op.Sterkte Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2006 Ik ben Angel6 gestopt met drinken op 13 juni, donderdag vier ik mijn eerste maand alcoholvrij.Mijn doel is: nooit meer een druppel alcohol aan te raken maar heb geleerd dat je je als alcoholist geen te hoge doelen moet stellen aangezien er dan stress ontstaat waardoor je weer geneigd bent om dit weg te drinken. Bekijk het van dag tot dag maar kan mij helemaal vinden in VanHatzum. Als de drank je leven gaat bepalen heb je geen leven meer. Steeds maar bedenken of je nog genoeg in huis hebt en anders nog even vlug naar de supermarkt. En heerlijk om 's ochtends zo fris op te staan zonder als eerste een paracetamol naar binnen te werken om die hamerende kabouters uit je hoofd te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doemijmaareenfrisje Geplaatst 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2006 Ik heb me hier 9 juli aangemeld toen ik weer een kater had. Mijn doel? Voorlopig doordeweek helemaal niet (ook niet als er een verjaardag is, of prachtig weer in de tuin) en bij sociale gelegenheden in het weekend heel rustig en weinig zodat ik lekker fris en gezond weer opsta! Normaal sociaal drinken dus en daar kan ik me enorm op verheugen.Liefs Frisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden