Spring naar bijdragen

wat is je doel en wanneer ben je hiermee begonnen


pietjepuk

Aanbevolen berichten

nymphe, zo leuk is het niet als je een flesje wijn per avond "nodig" hebt. Als je het uit vrije wil doet is er volgens mij weinig mis mee. sterkte meis. Niet meer lachen om je problemen he?? Neem het wat serieuze of neem het het heel licht op.

Sterkte Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben Angel6 gestopt met drinken op 13 juni, donderdag vier ik mijn eerste maand alcoholvrij.

Mijn doel is: nooit meer een druppel alcohol aan te raken maar heb geleerd dat je je als alcoholist geen te hoge doelen moet stellen aangezien er dan stress ontstaat waardoor je weer geneigd bent om dit weg te drinken. Bekijk het van dag tot dag maar kan mij helemaal vinden in VanHatzum. Als de drank je leven gaat bepalen heb je geen leven meer. Steeds maar bedenken of je nog genoeg in huis hebt en anders nog even vlug naar de supermarkt.

En heerlijk om 's ochtends zo fris op te staan zonder als eerste een paracetamol naar binnen te werken om die hamerende kabouters uit je hoofd te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me hier 9 juli aangemeld toen ik weer een kater had. Mijn doel? Voorlopig doordeweek helemaal niet (ook niet als er een verjaardag is, of prachtig weer in de tuin) en bij sociale gelegenheden in het weekend heel rustig en weinig zodat ik lekker fris en gezond weer opsta! Normaal sociaal drinken dus en daar kan ik me enorm op verheugen.

Liefs Frisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...